چطور از کمپین‌های ۳۶۰ بهترین نتیجه را بگیریم؟

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ -

کمپین بازاریابی 360 درجه، یک کمپین تبلیغاتی کامل و خلاقانه است. به بیان ساده کمپین 360 درجه یک کمپین بازاریابی یکپارچه است که تمام ابزارهای تبلیغاتی را با یک هدف و یک پیام تبلیغ به کار می‌گیرد تا پیام را به بهترین صورت به مخاطب منتقل کند. مهم‌ترین هدف در کمپین 360 درجه برقراری ارتباط با مشتری است.

تجربه کمپین 360 درجه برای مخاطب، باعث ایجاد هم‌افزایی در انتقال پیام می‌شود. مهم نیست مشتری شما کجاست، در فروشگاه، در فضای شبکه‌های اجتماعی، در حال جست‌وجو در اینترنت و یا در خیابان. مشتری ارتباط با برند را تجربه می‌کند. بنابراین باید تمرکز و توجه بیشتری به پیام‌هایتان در تبلیغات داشته باشید و مخاطب را به‌درستی در سفر مشتری راهنمایی کنید.

 در وبینار زیر با بررسی سرفصل‌های زیر شما به شناخت خوبی از کمپین‌های ۳۶۰ درجه خواهید رسید و می‌توانید در کسب و کار خود از آن استفاده کنید:

– تعریف کمپین 360 درجه
– چه زمانی باید 360 درجه برگزار کنیم؟
– چطور یک کمپین 360 درجه طراحی کنیم؟
– چند نمونه کمپین 360 موفق
– نیم نگاهی به کمپین اخیر فلای تودی | چرا حیف بود که برگردیم خونه؟!

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.