اینفوگرافیک میزان رشد بازاریابی تاثیرگذار (اینفلوئنسر مارکتینگ) در سال ۲۰۱۷

زمان مطالعه : 5 دقیقه
خانه بلاگ اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال

پیش از این در کالج تپسل به بازاریابی تاثیرگذار یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ پرداختیم. امروزه تعداد زیادی بسترها و آژانس‌های تبلیغاتی مبتنی بر بازاریابی تاثیرگذار به وجود آمده‌اند و براساس محبوبیت افراد خاص، برای برندها تبلیغات می‌کنند. بازاریابی تاثیرگذار به عنوان یکی از راه‌های موثر در جذب مشتری به حساب می‌آید.

اخیرا Influencer Marketing Hub  از تعداد ۷۲۷ مدیر بازاریابی نظرسنجی انجام داده است که در این نوشتار بر اساس نتایج این نظرسنجی، یک اینفوگرافیک از میزان رشد بازاریابی تاثیرگذار ارائه می‌دهیم تا به اهمیت این نوع از بازاریابی در دنیای امروز بپردازیم.

 

 

در ادامه توضیحات مربوط به اینفوگرافیک اینفلوئنسر مارکتینگ بیان خواهیم داد تا اگر توانایی مشاهده تصویر را ندارید، از این مطلب بی‌بهره نمانید.

 رشد بازاریابی تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ

۳۵% رشد تعداد جست‌وجوهای بازاریابی تأثیرگذار تنها در موتور جست‌وجوی گوگل در ۱۲ ماه گذشته

تعداد بستر و آژانس‌های تبلیغاتی جدید در بازار

بیش از ۲۳۰ پلتفرم و آژانس در حوزه تبلیغات مبتنی بر افراد مشهور در ۲۴ ماه اخیر تأسیس شده‌اند

سریع‌ترین روش جذب آنلاین مشتری

  • بازاریابی تأثیرگذار  ۲۸ درصد
  • جست‌وجوی ارگانیک (سئو) ۱۵ درصد
  • ایمیل ۱۳ درصد
  • تبلیغات در موتورهای جست‌وجو  ۱۱ درصد
  • تبلیغات بنری و نمایشی ۵ درصد
  • بازاریابی وابسته (affiliate) 3 درصد
  • سایر ۱۵ درصد

 

  • ۷٫۶۵$ ارزش متوسط به‌دست‌آمده برای رسانه به ازای هر ۱$ هزینه در بازاریابی تأثیرگذار
  • ۵۷% از بازاریابانی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، بودجه مستقل برای بازاریابی محتوا دارند
  • ۳۷% از بازاریابانی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، به بازاریابی تأثیرگذار بودجه اختصاص داده‌اند.

بازاریابی برای جلب توجه مصرف کنندگان

بودجه بازاریابی تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ برای ۱۲ ماه آینده

  • افزایش بودجه ۶۷ درصد
  • مردد ۱۶ درصد
  • حفظ بودجه ۱۳ درصد
  • کاهش بودجه ۴ درصد
در کالج تپسل بخوانید!  مصاحبه تپسل با سازندگان بتلفیش

 

  • ۸۴ درصد از بازاریابان، بازاریابی تأثیرگذار را مؤثر دانستند.
  • ۸۱ درصد از برندها، محتوای تولیدی خود را در دو سال گذشته افزایش داده‌اند.
  • ۶۷ درصد از بازاریابان، در سال آینده بودجه بازاریابی تأثیرگذار خود را افزایش می‌دهند.
  • ۵۵ درصد از بازاریابان، بر این باورند که با استفاده از بازاریابی تأثیرگذار مشتریان بهتری جذب می‌کنند.
  • در سال ۲۰۱۶، فیس‌بوک ۶۲% از خرید آنلاین و آفلاین مصرف‌کنندگان را تحت تأثیر قرار داد. سال ۲۰۱۵، این مقدار ۵۲% بود.
بازاریابی آفلاین را در کالج تپسل بخوانید

نگاهی بر اینستاگرام

۹۵ میلیون عکس و ویدئو در روز در اینستاگرام آپلود می شود.

کاربران اینستاگرام هرروز ۴٫۲ میلیارد پست لایک می‌کنند.

 

میانگین تعداد فالوئر های اینستاگرام افراد مشهور در بازاریابی تأثیرگذار

مدلینگ ۱۱۳٫۲۵۰

تناسب اندام ۱۰۵٫۳۰۰

حیوانات خانگی ۹۳٫۸۰۷

زیبایی ۶۷٫۰۲۹

مد/طراحی ۴۹٫۱۳۵

غذا ۴۷٫۸۰۹

عکاسی ۴۳٫۰۵۱

مسافرت ۳۰٫۶۱۹

سبک زندگی ۲۲٫۱۵۹

موسیقی ۲۲٫۱۲۲

  • مریم شریفی نژاد
4.3
Sending
User Review
( votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.