اینفوگرافیک میزان رشد بازاریابی تاثیرگذار (اینفلوئنسر مارکتینگ) در سال 2017

زمان مطالعه : 5 دقیقه
خانه بلاگ اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال

پیش از این در کالج تپسل به بازاریابی تاثیرگذار یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ پرداختیم. امروزه تعداد زیادی بسترها و آژانس‌های تبلیغاتی مبتنی بر بازاریابی تاثیرگذار به وجود آمده‌اند و براساس محبوبیت افراد خاص، برای برندها تبلیغات می‌کنند. بازاریابی تاثیرگذار به عنوان یکی از راه‌های موثر در جذب مشتری به حساب می‌آید.

تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی در مدیااد

مدیااد، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با پلتفرم مدیااد آشنا شوم

اخیرا Influencer Marketing Hub  از تعداد ۷۲۷ مدیر بازاریابی نظرسنجی انجام داده است که در این نوشتار بر اساس نتایج این نظرسنجی، یک اینفوگرافیک از میزان رشد بازاریابی تاثیرگذار ارائه می‌دهیم تا به اهمیت این نوع از بازاریابی در دنیای امروز بپردازیم.

 

 

در ادامه توضیحات مربوط به اینفوگرافیک اینفلوئنسر مارکتینگ بیان خواهیم داد تا اگر توانایی مشاهده تصویر را ندارید، از این مطلب بی‌بهره نمانید.

 رشد بازاریابی تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ

35% رشد تعداد جست‌وجوهای بازاریابی تأثیرگذار تنها در موتور جست‌وجوی گوگل در 12 ماه گذشته

تعداد بستر و آژانس‌های تبلیغاتی جدید در بازار

بیش از ۲۳۰ پلتفرم و آژانس در حوزه تبلیغات مبتنی بر افراد مشهور در ۲۴ ماه اخیر تأسیس شده‌اند

سریع‌ترین روش جذب آنلاین مشتری

  • بازاریابی تأثیرگذار  28 درصد
  • جست‌وجوی ارگانیک (سئو) 15 درصد
  • ایمیل 13 درصد
  • تبلیغات در موتورهای جست‌وجو  11 درصد
  • تبلیغات بنری و نمایشی 5 درصد
  • بازاریابی وابسته (affiliate) 3 درصد
  • سایر 15 درصد

 

  • 7.65$ ارزش متوسط به‌دست‌آمده برای رسانه به ازای هر 1$ هزینه در بازاریابی تأثیرگذار
  • 57% از بازاریابانی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، بودجه مستقل برای بازاریابی محتوا دارند
  • 37% از بازاریابانی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، به بازاریابی تأثیرگذار بودجه اختصاص داده‌اند.

بازاریابی برای جلب توجه مصرف کنندگان

بودجه بازاریابی تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ برای 12 ماه آینده

  • افزایش بودجه 67 درصد
  • مردد 16 درصد
  • حفظ بودجه 13 درصد
  • کاهش بودجه 4 درصد

 

  • 84 درصد از بازاریابان، بازاریابی تأثیرگذار را مؤثر دانستند.
  • 81 درصد از برندها، محتوای تولیدی خود را در دو سال گذشته افزایش داده‌اند.
  • 67 درصد از بازاریابان، در سال آینده بودجه بازاریابی تأثیرگذار خود را افزایش می‌دهند.
  • 55 درصد از بازاریابان، بر این باورند که با استفاده از بازاریابی تأثیرگذار مشتریان بهتری جذب می‌کنند.
  • در سال 2016، فیس‌بوک 62% از خرید آنلاین و آفلاین مصرف‌کنندگان را تحت تأثیر قرار داد. سال 2015، این مقدار 52% بود.
بازاریابی آفلاین را در کالج تپسل بخوانید

نگاهی بر اینستاگرام

95 میلیون عکس و ویدئو در روز در اینستاگرام آپلود می شود.

کاربران اینستاگرام هرروز 4.2 میلیارد پست لایک می‌کنند.

 

میانگین تعداد فالوئر های اینستاگرام افراد مشهور در بازاریابی تأثیرگذار

مدلینگ 113.250

تناسب اندام 105.300

حیوانات خانگی 93.807

زیبایی 67.029

مد/طراحی 49.135

غذا 47.809

عکاسی 43.051

مسافرت 30.619

سبک زندگی 22.159

موسیقی 22.122

https://zp-pdl.com https://zp-pdl.com/fast-and-easy-payday-loans-online.php https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php https://zp-pdl.com/apply-for-payday-loan-online.php http://www.otc-certified-store.com/gastrointestinal-tract-medicine-europe.html http://www.otc-certified-store.com/erectile-dysfunction-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/fast-and-easy-payday-loans-online.php http://www.otc-certified-store.com/asthma-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php заявка на займ онлайнзайм от 18 лет на картуглавный займ красноярск займ 5000 рублей на картубеспроцентный займ работникубез процентный займ

  • مریم شریفی نژاد
4.3
Sending
User Review
5 (1 vote)

اعلام ديدگاه