تپسل بهطور سالانه با انتشار یک اینفوگرافیک از وضعیت بازار ایران و جهان، به بررسی وجوه مختلف بازاریابی میپردازد. در این اینفوگرافیک که توسط تپسل تولید شده است، اطلاعات موبایل مارکتینگ در سال 2015 مورد بررسی قرار گرفته است.
درصورتی که نمیتوانید اینفوگرافیک را مشاهده کنید مطلب زیر را بخوانید:
جمعیت: 80 میلیون و 800 هزار نفر
مشترکین موبایل: 102 میلیون و 900 هزار نفر
کاربران فعال اینترنت: 22 میلیون و200 هزار نفر
جمعیت : 7 میلیارد و 176 میلیون نفر
مشترکین موبایل: 7 میلیارد و 124 میلیون نفر
کاربران فعال اینترنت: 2 میلیارد و 928 میلیون نفر
تعداد گوشی های هوشمند : 1 میلیارد و 900 میلیون
تبلت : 320 میلیون
کامپیوتر شخصی : 316 میلیون
گوگل پلی : 1 میلیون و 600 هزار
اپل استور: 1 میلیون و 500 هزار
کافه بازار: 36 هزار و 440
اپ استور آمازون: 400 هزار
ویندوزفون : 340 هزار
اپ استور بلک بری : 130 هزار
6 شاخص مهم تحلیل وب سایت را در کالج تپسل بخوانید.
65 درصد از فعالیت های شبکه های اجتماعی از ریق گوشی های هوشمند انجام میگردد.
91 درصد از ترافیک اینترنت موبایل مربوط به شبکه های اجتماعی است.
73 درصد از کاربرام گوشی های هوشمند در شبکه های اجتماعی فعال هستند
کاربران موبایل 89 درصد از زمان استفاده از موبایل را صرف استفاده از اپلیکیشن ها میکنند.
بیشترین دانلود مربوط به بخش ارتباطات با دانلود بیش از 160 میلیون و کمترین نیز به دسته مذهبی بیش از 15 میلیون بوده است
43 درصد از زمان سپری شده مربوط به بازی ها و بعد از آن 26 درصد مربوط به شبکه های اجتماعی بوده است.
پیش بینی می شود در سال 2017 حدود 77 میلیارد دلار مربوط به اپلیکیشن های موبایل باشد.
Clash of kings : بیش از 15 میلیون تومان
دیوار: بیش از 5 میلیون تومان
فالوئر بگیر اینستاگرام : بیش از 3 میلیون تومان
اپ های پولی: کاربر با پرداخت هزینه ی اپلیکیشن در ابتدای نصب همه قابلیت های آن را به دست می آورد.
پرداخت درون برنامه ای: کاربر از طریق پرداخت درون برنامه، اقدام به دسترسی به ویژگی های پولی می نماید.
تبلیغات: همه ویژگیها رایگان است و درآمد زایی از طریق مشاهده تبلیغات توسط کاربر از برند های تبلیغاتی بدست می آید.
اینفوگرافیک موبایل مارکتینگ در سال 2016 را درکالج تپسل ببینید
اینفوگرافیک موبایل مارکتینگ در سال ۲۰۱۷ را در کالج تپسل ببینید
مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
به علت ماهیت تک به تک ارتباطی موبایلها، تبلیغات تلفن همراه از نظر معرفی محصول و فروش موثر تر هستند.چون پیام ها فقط برای کاربر نشان داده میشوند. کاربران معمولا توجه بیشتری نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی میکنند.
تا زمانی که مخاطب تبلیغی را نبیند هرچقدر هم که آن تبلیغ خلاقانه باشد بی ارزش است
76 درصد از متخصصان تبلیغات معتقدند موبایل نزدیک ترین ابزار تبلیغاتی به مخاطب است.
ابزارهای متعددی برای اندازه گیری تبلیغات در این بستر وجود دارد. نرخ تبدیل مشاهده،تبلیغ به کاربر، یکی از پارامترهای مهم و قابل اندازه گیری برای بررسی کیفیت کمپین تبلیغاتی است.
مخاطبان و استفاده کنندگان از موبایل به سرعت در حال افزایش هستند. در سال 2008 متوسط زمان صرف شده برای مشاهده محتوای دیجیتال روی موبایل 18 دقیقع در روز بوده که در سا 2015 به 3 ساعت در روز افزایش یافته است.
دانلود رایگان کتاب الکترونیکی چرا دیجیتال مارکتینگ؟
تپسل یک پلتفرم هوشمند برای تبلیغات درون اپلیکیشن های موبایل است که امکانات جالبی برای انواع تبلیغ دهندگان فراهم نموده تا به آسانی در برترین اپ های در حال حاضر بازار ایران به تبلیغ محصول یا خدمات خود بپردازند و از طرف دیگر توسعه دهندگان اپلیکیشن را یاری میکند تا علاوه بر کسب درآمد از طریق پرداخت درون برنامه ای، بتوانند با پخش تبلیغ در اپلیکیشن شان درآمد خود را افزایش دهند.
تپسل، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود در فرمتهای مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوبترین اپلیکیشنها و بازیهای موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
در زیر برخی از راهکار های خلاقانه تپسل را معرفی میکنیم که تاکنون توسط هیچ شرکت دیگری در ایران ارائه نشده اند.
مینی گیم – پخش ویدئو – لایک و فالو اینستاگرام – لینک به سایت عضویت – عضو تلگرام – نصب اپلیکیشن
تعامل خلاقانه، پویایی بالا و کاربرپسند بودن! اینها همه از ویژگی های بارز تبلیغات منعطف است که آن را به محبوب ترین پلتفرم تبلیغات موبایل تا به حال تبدیل کرده است. طبق مطالعات، تبلیغات منعطف 79 درصد تعامل بیشتر، بیش از 18 درصد یادآوری برند بهتر و 33 درصد پیام تبلیغ را به یادماندنی تر میکند در حالی که مخاطبان هم توجه بیشتر و لحظات بهتری را سپری میکنند.
این نوع تبلیغات به هیچ وجه شکل تبلیغات متنی نیستند در واقع تبلیغات ضمنی محتوایی است که کاملا با ساختار اپلیکیشن یکپارچه بوده و تقریبا از محتوای اطراف ان غیرقابل تشخیص است.این نوع تبلیغات مخاطب را ترغیب به خواندن مطالب برند شما میکنند بدون اینکه خلل و یا اثر منفی از تجربه کاربر یا اپلیکیشن ایجاد نمایند.
نمایش این نوع تبلیغ در سراسر صفحه زمانی اتفاق می افتد که یک برنامه در حال بارگزاری و یا بسته شده است.
هرچند که در گذشته بنر های تبلیغاتی در بالا و پایین صفحه نمایش موبایل، جزو محبوب ترین فرمت های تبلیغاتی موبایل از دید تبلیغ دهندگان بوده اند اما امروزه تبلیغات بنری به دلیل نرخ پایین تعامل با کاربر محبوبیت خود را از دست داده اند.
آگهی در تبلیغات ویدئویی ظاهری ساده اما مفهوم پیچیده ای دارند این نوع از آگهی ها سطح تعامل بالایی با کاربر داشته و تاثیر بسیار بهتری نسبت به آگهی تلویزیونی برجای میگذارند.
میانگین کاربران روزانه: تپسل روزانه به طور میانگین 150 هزار بازدیدکننده پویا و کاربر فعال دارد.
کاربران منحصر بفرد : این تعداد روزانه به صورت چشمگیری رو به افزایش است.
نرخ رشد کاربران منحصر بفرد : 10 درصد افزایش در هر هفته
تعداد نمایش تبلیغ: تعداد دفعاتی که انواع تبلیغات در هر روز به کاربران نمایش داده میشود.
اپ های تپسلی : بیش از 30 عدد از پرمخاطب ترین اپلیکیشن های کلیدی کافه بازار
سؤالات متداول:
نمونههایی از موبایل مارکتینگ چیست؟
موبایل مارکتینگ ممکن است شامل تبلیغاتی مانند پیامهای متنی SMS، پیامهای چندرسانهای MMS، از طریق برنامههای دانلود شده با استفاده از اعلانهای فشاری، از طریق بازاریابی درون برنامهای، از طریق وبسایتهای تلفن همراه و… باشد.
موبایل مارکتینگ و اهمیت آن چیست؟
بازاریابی تلفن همراه یا موبایل مارکتینگ به هرگونه فعالیت تبلیغاتی مربوط میشود که در تلفنهای هوشمند و سایر دستگاههای دستی، ازجمله تبلت ها و سایر تلفنهای همراه موبایل انجام میشود. هدف بازاریابی موبایلی دستیابی به مخاطبان کاربران تلفن همراه از طریق روشهایی مانند تبلیغات بهینهشده برای موبایل، نوتیفیکیشن و برنامههای کاربردی تلفن همراه است.
چرا موبایل مارکتینگ اینقدر مؤثر است؟
استفاده بیش از حد از تلفن های همراه توسط کاربران در سراسر دنیا بیش از هرچیزی به اهمیت موبایل مارکتینگ برای دسترسی به مخاطبین هدف، افزوده است.
https://www.zp-pdl.com https://zp-pdl.com/apply-for-payday-loan-online.php zp-pdl.com https://www.zp-pdl.com http://otc-certified-store.com www.zp-pdl.com https://zp-pdl.com/online-payday-loans-in-america.php vivus займзайм на счет в банкезайм на карту без отказов первый займ 0 процентовчестное слово займ на картубыстрый займ без электронной почты
1 ديدگاه نظر دهيد
ممنونم