در این اینفوگرافیک که برگرفته از نتایج The Tool است، موثرترین فاکتورهای رتبه بندی در نتایج جستوجو در مارکتهای اپلیکیشن و همچنین ترندهای پیش رو و نکات برجسته در ASO بررسی و به تصویر کشیده شده است. تیم TheTool با سؤال از ۶۰ متخصصان بین المللی ASO برای رتبهبندی ۲۵ فاکتور، به ده فاکتور مؤثر و یک فاکتور بی تأثیر در این زمینه رسیده است.
تبلیغ در فضای وبسایتهای معتبر ایرانی در مدیااد
مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
اولین گام در هر فعالیت بازاریابی، ارائه محصول و جذب کاربران است. در بازاریابی اپلیکیشن نیز، بعد از تکمیل محصول، باید کار معرفی محصول را آغاز کنید. از جمله راهکارهای معرفی اپلیکیشن بهینهسازی صفحه اپلیکیشن در اپ استور یا ASO است که باعث قابلیت پیدا و دیده شدن و کسب رتبه بالاتر در نتایج جستوجوی مارکتهای اپلیکیشن نظیر اپ استور در iSO و یا گوگل پلی و کافه بازار در android میشود.
در ادامه توضیحات مربوط به این اینفوگرافیک بیان خواهیم داد تا اگر توانایی مشاهده تصویر را ندارید، از این مطلب بیبهره نمانید.
موثرترین فاکتورهای رتبه بندی در نتایج جستوجوی اپ استور ها
نتیجه این بررسی نشان می دهد که در اپ استور و گوگل پلی 5 فاکتور اصلی هستند که در رتبه بندی تعیین کننده اند که برای هر کدام به ترتیب اهمیت و اولویت بیان شده است.
سلام برخی قسمت ها رو متوجه نشدم ممنون میشم یه توضیح بدید
محلی سازی صفحه برنامه دقیقا به چه معنی هست ؟
منظورتان از آدرس URL چیست و این فاکتور چرا باید در aso موثر باشه ؟
و اینکه از رتبه بندی نام بردید رتبه بندی که دسته توسعه دهنده نیست منظور شما دسته بندی نیست ؟
1 ديدگاه نظر دهيد
سلام برخی قسمت ها رو متوجه نشدم ممنون میشم یه توضیح بدید
محلی سازی صفحه برنامه دقیقا به چه معنی هست ؟
منظورتان از آدرس URL چیست و این فاکتور چرا باید در aso موثر باشه ؟
و اینکه از رتبه بندی نام بردید رتبه بندی که دسته توسعه دهنده نیست منظور شما دسته بندی نیست ؟