learning

۱۰ شهریور ۱۳۹۶

چگونه بازاریابی ایمیلی را با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ادغام کنیم؟

در این جلسه از کالج تپسل، در مورد تلفیق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، مزایا و روش‌های آن‌ صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۸ شهریور ۱۳۹۶

مصاحبه با سازنده بازی فروت کرفت و پرسیتی – جلسه 5 کسب درآمد از اپلیکیشن

همان‌طور که در جلسه قبل دیدید، برای ادامه یادگیری در این بلوک، هر جلسه به سراغ یکی از…

زمان مطالعه : 4 دقیقه

۷ شهریور ۱۳۹۶

بررسی راه‌های شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ

در این جلسه از کالج، در مورد دو ترفند مهم استراتژی ایمیل مارکتینگ یعنی شخصی‌سازی، تلفیق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، مزایا و روش‌های آن‌ صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۱ شهریور ۱۳۹۶

مصاحبه با سازنده بازی لوتی ها – جلسه 4 کسب درآمد از اپلیکیشن

در جلسات قبلی بلوک یادگیری کسب درآمد از اپلیکیشن ، به مقدمات لازم برای تصمیم‌گیری در مورد نحوه…

زمان مطالعه : 3 دقیقه

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

بررسی خودکارسازی یا اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

در این جلسه از ایمیل مارکتینگ، در مورد دو ترفند مهم این روش یعنی اتوماسیون در ایمیل و تقسیم‌بندی لیست ایمیل مشترکین صحبت می‌کنیم و مزایای این ترفندها را بیان می‌کنیم

زمان مطالعه : 14 دقیقه

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

نمونه ایمیل مارکتینگ موفق آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان

این جلسه ایمیل مارکتینگ درباره یکی از نمونه های موفق ایمیل مارکتینگ در شرکت آمازون است. شرکت amazon با ارسال ایمیل‌های خوشامدگویی، تشکر، نظرات، رسید کالا و… از بهترین نمونه های ایمیل مارکتینگ موفق محسوب میشود. با ما همراه باشید تا در جلسه ششم، کمپین‌های ایمیلی شرکت آمازون را به‌تفصیل مرور کنیم

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۱۸ مرداد ۱۳۹۶

نکات مهم درباره آنالیز و فرکانس ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی

مزایا و معایب ارسال کم و زیاد ایمیل چیست؟ حد تعادل برای ارسال ایمیل را چگونه تشخیص دهیم؟ چگونه از عملکرد صحیح ایمیل مارکتینگ مطمئن شویم؟ در این مطلب بخوانید

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۱۱ مرداد ۱۳۹۶

انواع مدل‌های کسب درآمد از اپلیکیشن – جلسه 3

در جلسات قبل پیرامون اهمیت تعیین مدل درآمدی اپلیکیشن و مدل Hook (مدلی علمی برای خلق عادت رفتاری…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۱۰ مرداد ۱۳۹۶

نکاتی برای افزایش نرخ کلیک ایمیل در ایمیل مارکتینگ

در جلسه چهارم ایمیل مارکتینگ به بررسی راهکارهایی برای بهبود نرخ کلیک می‌پردازیم: طراحی و گرافیک ایمیل، محتوای ایمیل، CTAها، شخصی‌سازی پیام و … عوامل موثر در نرخ کلیک هستند.

زمان مطالعه : 15 دقیقه