learning

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

نمونه ایمیل مارکتینگ موفق آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان

این جلسه ایمیل مارکتینگ درباره یکی از نمونه های موفق ایمیل مارکتینگ در شرکت آمازون است. شرکت amazon با ارسال ایمیل‌های خوشامدگویی، تشکر، نظرات، رسید کالا و… از بهترین نمونه های ایمیل مارکتینگ موفق محسوب میشود. با ما همراه باشید تا در جلسه ششم، کمپین‌های ایمیلی شرکت آمازون را به‌تفصیل مرور کنیم

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۱ مرداد ۱۳۹۶

استراتژی بازاریابی موتور جستجو با روش پولی

در جلسه قبل دیجیتال مارکتینگ، در مورد بهینه سازی صفحه اپلیکیشن (ASO)  و بهینه سازی موتور جستجو (SEO)…

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۱۸ مرداد ۱۳۹۶

نکات مهم درباره آنالیز و فرکانس ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی

مزایا و معایب ارسال کم و زیاد ایمیل چیست؟ حد تعادل برای ارسال ایمیل را چگونه تشخیص دهیم؟ چگونه از عملکرد صحیح ایمیل مارکتینگ مطمئن شویم؟ در این مطلب بخوانید

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۱۵ مرداد ۱۳۹۶

مفهوم سئو و بهینه سازی اپلیکیشن در دیجیتال مارکتینگ

در جلسه قبل، استراتژی دیجیتال مارکتینگ را به‌ صورت مختصر توضیح دادیم. در این جلسه قصد داریم بهینه…

زمان مطالعه : 16 دقیقه

۱۱ مرداد ۱۳۹۶

انواع مدل‌های کسب درآمد از اپلیکیشن – جلسه 3

در جلسات قبل پیرامون اهمیت تعیین مدل درآمدی اپلیکیشن و مدل Hook (مدلی علمی برای خلق عادت رفتاری…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۱۰ مرداد ۱۳۹۶

نکاتی برای افزایش نرخ کلیک ایمیل در ایمیل مارکتینگ

در جلسه چهارم ایمیل مارکتینگ به بررسی راهکارهایی برای بهبود نرخ کلیک می‌پردازیم: طراحی و گرافیک ایمیل، محتوای ایمیل، CTAها، شخصی‌سازی پیام و … عوامل موثر در نرخ کلیک هستند.

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۷ مرداد ۱۳۹۶

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟

در جلسات قبل خواندیم که دیجیتال مارکتینگ چیست؟ و همچنین  راه اندازی یک وب‌سایت مناسب و روش‌های گوناگون…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲ مرداد ۱۳۹۶

روش های افزایش نرخ بازگشایی ایمیل در ایمیل مارکتینگ

نرخ بازگشایی ایمیل نسبت تعداد کسانی که ایمیل را باز می‌کنند به تعداد کل دریافت‌کنندگان ایمیل را اعلام می‌کند. راهکارهای کاربردی افزایش نرخ بازگشایی در این مطلب مرور شده است.

زمان مطالعه : 14 دقیقه

۳۰ تیر ۱۳۹۶

شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد و موفقیت بازاریابی ایمیلی

برای اطمینان از صحت عملکرد ایمیل مارکتینگ، باید شاخص های کلیدی عملکرد ایمیل مارکتینگ(KPI) را بررسی کنید. برای آشنایی با این شاخص‌ها در این درس همراه ما باشید.

زمان مطالعه : 8 دقیقه

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.