کتاب الکترونیکی راهنمای کامل تبلیغات ریتارگتینگ

زمان مطالعه : 55 دقیقه
خانه بلاگ کتاب های الکترونیکی رایگان

کتاب الکترونیکی راهنمای کامل ریتارگتینگ

کتاب الکترونیکی  ریتارگتینگ یک راهنمای کامل شامل همه اطلاعات لازم برای راه‌اندازی کمپین ریتارگتینگ موفق است. می‌دانیم تبلیغات ریتارگتینگ جز ضروری بازاریابی برای هر کسب‌و‌کاری است.  این کتاب شامل اطلاعات کاملی برای نحوه شروع، راه‎اندازی کمپین ریتارگتینگ و اندازه‌گیری صحیح عملکرد و بهینه‌سازی برای آینده است و همچنین روش‌های مورد استفاده در پیاده‌سازی فنی آن را نیز بیان می‌کند. منبع تهیه این کتاب سایت hubspot.com و perfect audiance است و هم‌چنین از سایت‌های آماری معتبر دیگر نیز استفاده شده‌است.

برای دریافت کتاب، کافی است اطلاعات خود را در فرم سمت راست صفحه وارد کنید تا لینک دانلود کتاب برای شما ایمیل شود. اگر در مورد این فرآیند سوالی دارید، می‌توانید سوالات متداول ستون سمت راست را مطالعه بفرمایید و در صورت وجود هرگونه ابهام، از طریق قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

سرفصل های کتاب الکترونیکی راهنمای کامل تبلیغات ریتارگتینگ (نسخه PDF)

  1.  مقدمه
    ریتارگتینگ چیست؟
    چرا تبلیغات ریتارگتینگ برای هر کسب و کاری ضروری است؟
  2. ریتارگتینگ چگونه عمل می‌کند؟
    دسکتاپ و موبایل
  3. انواع ریتارگتینگ
    ۶ نکته کلیدی
  4. نکاتی کاربردی بر اساس نمونه‌های موفق ریتارگتینگ
    شروع و آماده سازی
    راه اندازی کمپین
  5. سرویس تبلیغات ریتارگتینگ تپسل
  6. سرویس تبلیغات ریتارگتینگ مدیااد
  7. اندازه‌گیری و بهینه‌سازی عملکرد تبلیغات
  8. نتیجه‌گیری

کتاب راهنمای کامل ریتارگتیگ

 

نحوه دانلود کتاب الکترونیکی ریتارگتینگ یا هدف گیری مجدد

برای دریافت نسخه pdf کتاب الکترونیکی راهنمای کامل تبلیغات ریتارگتینگ در بخش دانلود فایل (در دسکتاپ منوی سمت راست و در گوشی همراه پایین صفحه) اطلاعات خود را وارد کرده و لینک دانلود فایل را از ایمیل خود دریافت کنید

 

مقدمه کتاب راهنمای کامل تبلیغات ریتارگتینگ

در گذشته، مهم ترین فاکتورها در تبلیغات رساندن پیام تبلیغات به مخاطب و فرکانس مشاهده تبلیغات بود. در آن زمان برندها استفاده از رسانه های انبوه مانند تلویزیون و رادیو را ترجیح می دادند. درواقع این رسانه ها آسان ترین راه برای معرفی برند و محصول به تعداد زیادی مخاطب بود. درنتیجه مؤثرترین کمپین های تبلیغاتی با برندهای بزرگی که بودجه تبلیغاتی کلان دارند، انجام می شد.

درنتیجه آن ها بیشتر از بقیه شناخته می شدند. اما در حال حاضر، فاکتورهایی مانند رساندن پیام تبلیغات و فرکانس مناسب تبلیغات جزو عوامل ضروری و بدیهی در هر کمپین تبلیغاتی است. دسترسی آسان به رسانه ها و ابزارهای الکترونیکی و هم چنین راهکارهای جدید برای دسترسی به مخاطب مانند ریتارگتینگ این مسیر را هموار کرده است. امروزه همه کسب وکارها حتی استارتاپ‌ها این فرصت را دارند تا با بودجه های کم بیشترین دسترسی به مخاطبین را داشته باشند؛ تبلیغاتی مؤثرتر از آنچه درگذشته برندهای بزرگ از طریق رسانه های انبوه انجام می دادند. در این کتاب مباحثی در ارتباط با ریتارگتینگ بررسی می شود. با مطالعه این کتاب اطلاعات خوبی در رابطه با موضوعات زیر کسب می کنید.

  • ریتارگتینگ چیست و چگونه کار می کند؟
  • اهمیت ریتارگتینگ بر اساس نتایج تحقیقات
  • دو راهکار اساسی ریتارگتینگ برای موفقیت کسب وکار شما
  • تصویری جامع و کلی از انواع ریتارگتینگ
  • نکات کاربردی بر اساس نمونه های موفق استفاده از ریتارگتینگ که
  • نحوه شروع، راه اندازی کمپین، تبلیغات مؤثر، اندازه گیری صحیح
  • عملکرد تبلیغات و بهینه سازی برای آینده را توضیح می دهد.
در کالج تپسل بخوانید!  کتاب الکترونیکی چرا دیجیتال مارکتینگ ؟!

 

یک گام فراتر برای موفقیت در کسب و کار با تبلیغات ریتارگتینگ

در سال‌های اخیر، استارتاپ‌های ایرانی پیشرفت چشمگیری در زمینه‌های مختلف داشته‌اند. تبلیغات و بازاریابی بهینه، یکی از مهم‌ترین معیارهای موفقیت این کسب‌وکارها است و به دلیل وجود رقابت بالا در حوزه‌های مختلف، به یک ضرورت تبدیل شده است. بازاریابی به کسب‌وکارهای ایرانی کمک می‌کند تا بیشتر دیده شوند، مخاطبین هدف خود را پیدا کنند و در نهایت، فروش بیشتری داشته باشند.  همچنین ، تبلیغات آنلاین در فضای وب‌سایت‌ها نقش مهمی را در کسب‌وکارها ایفا می‌کند. بسیاری از کسب‌وکارها از تبلیغات اینترنتی در سایت‌ها برای افزایش آگاهی از برند و ترافیک وب‌سایت خود استفاده می‌کنند.

سرویس ریتارگتینگ شبکه هوشمند تبلیغات تپسل

تپسل، یک شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتال است که از طریق نمایش تبلیغات درون اپلیکیشن‌های موبایل، به کسب‌وکارها و اپلیکیشن‌های موبایل کمک می‌کند تا مخاطبان هدف را جذب کنند و فروش بیشتری داشته باشند. از طرفی، تپسل به توسعه‌دهندگان نیز کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن جایگاه‌‌های تبلیغاتی و نمایش تبلیغات درون اپلیکیشنشان،‌ درآمد پایداری را تجربه کنند. در حال حاضر، تپسل با بیش از ۲۵ هزار توسعه‌دهنده و بیش از ۵۰۰ تبلیغ‌دهنده همکاری می‌کند. ویژگی‌های بارز تپسل تا به حال، داشتن کمپین‌های تبلیغاتی متنوع و اثرگذار، ایجاد فرمت‌های تبلیغاتی متنوع در اپلیکیشن‌های موبایل، ظرفیت بالای نمایش تبلیغات و دسترسی به بیش از ۳۵ میلیون کاربر فعال ماهانه بوده است.

تپسل در سومین سال فعالیت خود، خدمات جدید و فوق‌العاده‌ای را معرفی کرده است. یکی از این سرویس‌ها، دقیق‌ترین سیستم تبلیغات ریتارگتینگ است. در واقع، تپسل اولین شبکه تبلیغاتی درون-اپ ایرانی است که تبلیغات ریتارگتینگ را ارائه می‌دهد. تبلیغ‌دهندگان می‌توانند با استفاده از پنل جدید تپسل، کاربران قبلی خود را جذب یا کاربران غیرفعال را فعال کنند. در بخش ریتارگتینگ، امکان هدف قرار دادن مخاطبین به صورت سگمنت‌شده وجود دارد. در صورت عدم استفاده از تکنیک ریتارگتینگ، تلاش‌های بازاریابی که توسعه‌دهندگان برای افزایش نصب اپلیکیشن انجام می‌دهند، هدر می‌رود.

در کالج تپسل بخوانید!  کتاب الکترونیکی مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایلی

برای اطلاعات بیشتر و راه اندازی کمپین ریتارگتینگ می توانید به پنل تپسل مراجعه کنید و همین حالا بهینه ترین تبلیغات را با تپسل شروع کنید.

 

سرویس ریتارگتینگ شبکه هوشمند تبلیغات مدیااد

مدیااد یک پلتفرم هوشمند تبلیغاتی در فضای وب است که با تبلیغاتی اثربخش به تبلیغ دهندگان در افزایش ترافیک سایت، بهبود فروش، آگاهی از برند و بهبود رتبه الکسای سایت کمک می‌کند. تا کنون بیش از ۱۰۰ کسب‌وکار معتبر برای انجام تبلیغات آنلاین خود به مدیااد اعتماد کرده است. مدیااد در حال حاضر، با بیش از ۲۰۰ وب‌سایت به عنوان ناشر و صاحب رسانه همکاری می‌کند. مدیااد دارای بیش از ۴ میلیارد نمایش ماهانه تبلیغات (impression) است.

مدیااد نیز به‌تازگی سرویس ریتارگتینگ را برای تبلیغات همسان و بنری خود اضافه کرده است. تبلیغ‌دهندگان می‌توانند از سرویس ریتارگتینگ نیز استفاده کنند و تبلیغات هوشمند و بهینه‌تر و با نرخ بازگشت سرمایه یا ROI بالاتر داشته باشند. در واقع، تبلیغ‌دهندگان با استفاده از تبلیغات ریتارگتینگ می‌توانند کاربران جذب‌شده در هر مرحله از قیف خرید را مجدداً هدف قرار دهند تا آن‌ها را به کاربران وفادار برای برند خود تبدیل کنند.

برای راه اندازی کمپین ریتارگتینگ در فضای وب می توانید به  پنل مدیااد مراجعه کنید و اثر بخش ترین تبلیغات در وب را با مدیااد تجربه کنید.

 

با هم پیش نمایشی از کتاب را ببینیم. صفحه از کتاب

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.