اینفوگرافیک ۶ ضرورت بازاریابی آنلاین در سال ۲۰۱۶

زمان مطالعه : 2 دقیقه
خانه بلاگ اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال

در این اینفوگرافیک دیجیتال مارکتینگ، به شش ضرورت بازاریابی آنلاین در سال ۲۰۱۶ پرداخته شده است. ظرفیت تجمیع اطلاعات، هدفمندی Real time، توجه به ظرفیت موبایل، تولید محتوا، استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی و شفافیت نرخ بازگشت سرمایه این شش ضرورت هستند.

شروع سال جدید بهترین زمان برای برنامه ریزی یک استراتژی موفق بازاریابی در سال پیش‌رو است.درحال که همه ی برندها هدف منحصربه فردی برای این ۳۶۵ روز دارند، میتوانید تعدادی از ضرورت های جهانی مارکتینگ را ه هر بازاریابی باید آنها را مدنظر داشته باشد در این اینفوگرافیک ببینید:

۶ ضرورت بازاریابی آنلاین در سال جدید

ظرفیت تجمیع اطلاعات

بازاریابان باید آماده تجمیع این اطلاعات جزئی کاربران به یک روش سیستماتیک باشند.

هدف مندی آنی (Real Time)

۷۴ درصد از خریداران آنلاین از پیشنهاد محصول و خدمات سایت ها احساس ناراحتی میکنند.

تولید محتوا

از میان هر ۱۰ مشتری مدرن،۹ نفر محتوای برندها را مفید توصیف کرده اند و اظهار داشته اند که محتواها باعث تقویت احساس اعتماد انها به یک شرکت می شود.

قدرت شبکه های اجتماعی

۷۱ درصد از مشتریان فقط به توصیه برندی میپردازند که سوال ها و نظراتشان در شبکه های اجتماعی آن به سرعت پاسخ داده شوند.

موبایل و دیگر هیچ

بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین از طریق موبایل جدید نیست ولی این روزها ۸۳ درصد از خریداران تقاضای یک تجربه یکپارچه در دستگاه های مختلف اعم از لپ تاپ و گوشی هوشمند وتبلتشان دارند.

شفافیت نرخ  بازگشت سرمایه

برای ۷۱ درصد از شرکت های متوسط، اثبات نرخ بازگشت سرمایه ی بازاریابی یک چالش در ابتدای راه بازاریابی است.

در کالج تپسل بخوانید!  فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال کالج تپسل

شش ضرورت بازاریابی آنلاین

 

بازاریابی برای جلب توجه مصرف کنندگان را در کالج تپسل بخوانید!
  • فاطمه خورشیدی
5
Sending
User Review
( votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.
100 درصد درآمد تبلیغات برای شما