همانطور که ویدئوهای تبلیغاتی برتر ماه می ۲۰۱۷ توضیح دادیم، یکی از چهارشنبههای هرماه را به تماشا و بررسی برترین ویدئوهای تبلیغاتی در سراسر جهان اختصاص میدهیم. این ویدئوها درواقع بهترین تیزرهای یوتیوب در هرماه هستند که بر اساس فاکتورهای مختلف مانند نرخ تماشای کامل، نرخ کلیک و … توسط وبسایت thinkwithgoogle.com انتخاب میشوند. در این بخش، میخواهیم سه تا ازبرترین تیزرهای ماه ژوئن 2017 را بررسی کنیم. در ادامه مهمترین نکات سایر ویدئوهای برتر این ماه را هم بهطور خلاصه بیان خواهیم کرد.
در جلسه قبل، در مورد اصطلاحات In-house، Creative Agency و Media agency توضیحاتی را ارائه دادیم.
مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
Brand: Supercell
Creative Agency: Eyestorm
Media Agency: In-house
این ویدئو درواقع ادامه تیزر ماه قبل است. تیزر ماه قبل، تنها از آپدیت بازی کلش آو کلنز خبر میدهد؛ اما این ویدئو، ویژگیهای جدید این بازی را بهصورت کاملاً واضح معرفی میکند. زمان این تیزر نیز مانند ویدئوی ماه قبل، کمتر از یک دقیقه است تا علاوه بر یوتیوب، امکان انتشار در سایر شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام را داشته باشد.
نمایش کامل ویژگیهای جدید، علاوه بر توجیه کاربران قبلی این بازی، میتواند باعث جذب مخاطبان جدید نیز شود. در تیزر قبل، به ادامه بازی در سرزمین دیگری که نیاز به دریانوردی دارد، اشاره شد و نهایتاً در تیزر جدید، دریانوردی با کشتی را در ابتدای تیزر به بیننده نمایش میدهد. در ادامه، ویژگیهای بازی مانند فرمتهای جدید ساختمانها، مبارزان و شیوههای جنگی را در فضای بازی برای بیننده به نمایش میگذارد.
ویدئو تبلیغاتی قبل، با استفاده از خلاقیت و طنز، ذهن بینندگان را به خود درگیر میکند بهگونهای که منتظر دیدن تیزر بعدی و حتی تجربه ورژن جدید بازی کلش آو کلنز باشند. برخلاف تیزر قبلی، این ویدئو بیکلام و بدون بهرهگیری از طنز است و تمرکز اصلی سازنده تیزر، تنها نمایش ویژگیهای جدید در فضای بازی با همان صداهای اصلی بازی است.
با بهرهگیری از یک تیزر ساده و درعینحال جذاب، درباره آپدیت جدید اپلیکیشن خود، کاربران قدیمی و غیرفعال را به استفاده مجدد از اپلیکیشن ترغیب کنید. بیان ویژگیهای جدید با نمایش تصاویر آنها در فضای برنامه، قادر به جلبتوجه مخاطبین خود هستید.
Brand: Apple
Creative Agency: Apple
Media Agency: OMD
برترین ویدئو های تبلیغاتی ماه جولای را در کالج تپسل ببینید
این تیزر جنبه تبلیغاتی ندارد و تنها برای نمایش در کنفرانس جهانی اپل در سال 2017 (WWDC) که ازجمله مهمترین رخدادهای سالیانه این شرکت است، آماده شده است. جذابیت، خلاقیت، بیان طنزگونه، دقت به کوچکترین جزئیات و توجه به اقشار مختلف مردم در این ویدئو باعث قرار گرفتن این تیزر در برترین ویدئوهای ماه ژوئن شده است. زمان این ویدئو، 3 دقیقه است، اما باوجود طولانی بودن ویدئو، به دلیل خلاقانه بودن آن، بیننده مایل به تماشای کامل ویدئو است.
هدف این ویدئو، نمایش وابستگی زیاد مردم سراسر جهان به دستگاههای اپل و اپلیکیشنهای آن است. داستان ویدئو به این صورت است که قطع ناخودآگاه سیستمهای اپل توسط کارمندی تازهوارد باعث حذف تمامی اپلیکیشنها از گوشیهای اپل شده که این موضوع سرآغاز آشفتگی در زندگی مردم سراسر جهان و در نهایت آشفتگی در شهر و زندگی اجتماعی مردم میشود. نمایش مبالغهآمیز آشفتگیها بر جنبه طنز ویدئو اضافه میکند. این آشفتگی به حدی است که تا زمان برطرف کردن آن، وضعیت جهان در وضعیت اضطراری قرار گرفته است.
در قسمتی از ویدئو، یک پیرمرد مشاهده میشود که تابلوی ” آخرالزمان نزدیک است” را در دست دارد. این عبارت، عنوان ویدئو است که بیانگر اهمیت و نقش محصولات دیجیتال در زندگی کنونی است بهگونهای که با اختلال در برنامه آنها، جهان دچار دگرگونی میشود.
مشکل به وجود آمده در دستگاههای اپل، زندگی افراد و اقشار مختلفی را تحت تأثیر قرار میدهد؛ برنامه زندگی افرادی که از موبایل، آیپد و اپل واچ خود برای بازی کردن، ورزش کردن، تماس تصویری، شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، مسیریابی و دوربینهای موبایل استفاده میکنند، دچار مشکل شده است. نکته قابلتوجه در این ویدئو این است که افرادی که در این ویدئو دیده میشوند از سنین، اقشار و ملیتهای مختلف هستند که نشاندهنده میزان گستردگی محصولات اپل در سراسر جهان است.
در ساخت تیزر سعی کنید نمایندهای از همه مشتریان احتمالی را در حال استفاده از محصولات و خدمات خود نشان دهید. از اغراق حسابشده و طنزآمیز در روند داستانی خود نترسید و ارزشی که برند شما خلق کرده است را خلاقانه نمایش دهید. تولید ویدئو برای حضور در گردهماییهای مهم، در بین برندهای بزرگ دنیا رایج شده است و اگر شما هم بودجه کافی برای این کار را دارید، از این روند جا نمانید.
تپسل، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود در فرمتهای مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوبترین اپلیکیشنها و بازیهای موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
Brand: Audi USA
Creative Agency: Muhtayzik Hoffer
تیزر های تبلیغاتی ماه سپتامبر را در کالج تپسل ببینید
این تیزر کاملاً جنبه تبلیغاتی دارد و هدف اصلی آن بیان ویژگیهای منحصربهفرد اتومبیل نسل جدید Audi است. باوجود طولانی بودن این ویدئو، به دلیل داستانپردازی بسیار خوب، بیننده بههیچعنوان از تماشای آن خسته نمیشود و تبلیغاتی بودن آن را احساس نمیکند. استفاده از ترفند داستانپردازی، طنز و شبیهسازی به فیلم معروف Spiderman باعث تشویق مخاطب به مشاهده کامل ویدئو میشود. بیان ویژگیهای نسل جدید اتومبیل Audi در حین داستان، باعث بهیادماندنی شدن تبلیغ در ذهن مخاطب میشود. شناسایی دقیق مخاطب و انتخاب بستر داستانی بر اساس موقعیت خاطرهانگیزی که همه مخاطبان آن را تجربه کردهاند، از نقاط قوت این تیزر محسوب میشوند.
استفاده از نام Spiderman در ابتدای ویدئو باعث برانگیختن حس کنجکاوی در بیننده میشود و او را به دیدن ادامه تیزر تشویق میکند. همچنین، استفاده از کلمه Super Hero (ابرقهرمان) هم توسط کاراکتر در داستان ویدئو و هم در ویژگیهای اتومبیل باعث میشود که این کلمه بهعنوان شعار نسل جدید اتومبیلهای Audi مطرح شود. علاوه بر این، حضور طنزگونه کاراکترهای داستان و ارتباط جالب آن دو با یکدیگر، جذابیت تبلیغ را دوچندان میکند. بهعبارتدیگر، کلیشهای نبودن این تبلیغ، رمز موفقیت آن است.
اگر قصد تولید ویدئو تبلیغاتی در غالب یک داستان را دارید، این ویدئو را بهدقت تماشا کنید و نکات آن را بررسی کرده و در ویدئوی خود استفاده کنید. به بستر داستانی ویدئو بیشتر فکر کنید و آن را به رویدادی گره بزنید که در ذهن همه مشتریان شما یک خاطره است. یکی از راههای ایجاد خلاقیت در تیزرهای تبلیغاتی، استفاده از داستانپردازی به شیوه طنز است؛ زیرا مردم معمولاً علاقهای به دیدن تبلیغات و بهخصوص تبلیغات کلیشهای ندارند. درنتیجه، ویدئو باید به حدی جالب باشد که توجه مخاطب را به خود جلب کند و او را به مشاهده کامل ویدئو ترغیب کند.
بهترین ویدئو تبلیغاتی ژوئن 2018 را در کالج تپسل ببینید
ارائه خلاصه ویدئو: یکی از مهمترین نکات در چند ویدئوی برتر ماه ژوئن، نمایش کلیت ویدئو در پنج ثانیه ابتدایی بود. همانطور که میدانید در تبلیغات پیشنمایشی، کاربران میتوانند بعد از تماشای چند ثانیه از تبلیغ، از تماشای ادامه آن انصراف دهند و محتوای اصلی خود را دریافت کنند. اگر ویدئوی تولیدی شما، تعلیق خاصی برای بهبود روند داستانی ندارد، بهتر است خلاصهای خلاق و یکپارچه از آن را در ابتدای ویدئو نمایش دهید. این کار کمک میکند همه کسانی که با ویدئوی شما مواجه شدهاند، حتی آنهایی که به تماشای کامل آن نپرداختهاند، با هدف نهایی ویدئوی شما آشنا شوند و هزینههای تبلیغاتی شما بهینهتر مصرف شوند.
تیزرهای اجتماعی: ویدئو یکی از بهترین بسترها برای معرفی و اجرای کمپینهای مسئولیت اجتماعی است. تیزرهای برتر دنیا میتوانند اصلاً جنبه تبلیغاتی نداشته باشند و تنها ازنظر اجتماعی توجه مخاطب را جلب کنند. برای نمونه، یکی از این ویدئوها که به سفارش و توسط تیم تولید محتوای یوتیوب تولیدشده است، داستان مردم مهاجر در سراسر جهان را بیان میکند که به دلیل جنگ در کشورشان، مجبور به ترک آنجا شدهاند. این ویدئو نمایشدهنده امیدواری آنها برای ادامه زندگی است. آنها باوجود تمام سختیها، همچنان در تلاش برای ادامه زندگی بهتری هستند. یکی از نکات برجسته این ویدئو که میتواند در تیزر شما هم استفاده شود مدل معرفی شخصیتهای داستان تیزر است. مردم با داستانی که به زندگی یک انسان گرهخورده است بیشتر ارتباط برقرار میکنند و احتمال درگیری آنها با ویدئوهایی که بهخوبی به این بعد انسانی میپردازند بیشتر است.
غیر کلیشه بودن: در ویدئوی معرفی کنسول جدید مایکروسافت، شاهد شکستن یک کلیشه ذهنی هستیم. شخصیت اصلی تیزر که با کنسول به شناخت دنیای جدید خود میرود یک دختر است و این یک آشناییزدایی خلاق است که برخلاف ذهنیت غالب مردم، اهالی دنیای گیم پسرها هستند.
http://www.otc-certified-store.com/neurological-disorders-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/online-payday-loans-in-america.php zp-pdl.com https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php https://zp-pdl.com/apply-for-payday-loan-online.php http://www.otc-certified-store.com/erectile-dysfunction-medicine-europe.html http://www.otc-certified-store.com/stop-smoking-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/online-payday-loans-in-america.php http://www.otc-certified-store.com/brands-medicine-europe.html zp-pdl.com эльдорадо займтройка займвзять займ онлайн на карту получить займ на qiwi онлайнзайм экспресс ухтаонлайн займ на неименную карту