learning

۲ مرداد ۱۳۹۶

روش های افزایش نرخ بازگشایی ایمیل در ایمیل مارکتینگ

نرخ بازگشایی ایمیل نسبت تعداد کسانی که ایمیل را باز می‌کنند به تعداد کل دریافت‌کنندگان ایمیل را اعلام می‌کند. راهکارهای کاربردی افزایش نرخ بازگشایی در این مطلب مرور شده است.

زمان مطالعه : 14 دقیقه

۳۰ تیر ۱۳۹۶

شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد و موفقیت بازاریابی ایمیلی

برای اطمینان از صحت عملکرد ایمیل مارکتینگ، باید شاخص های کلیدی عملکرد ایمیل مارکتینگ(KPI) را بررسی کنید. برای آشنایی با این شاخص‌ها در این درس همراه ما باشید.

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۸ تیر ۱۳۹۶

مدل Hook – جلسه 2 کسب درآمد از اپلیکیشن

در جلسه اول به اهمیت طراحی مدل درآمدی اپلیکیشن از روز اول توسعه آن پرداختیم و به سه…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۲۷ تیر ۱۳۹۶

روش‌های جمع آوری ایمیل‌ کاربران در بازاریابی ایمیلی

در جلسه دوم ایمیل مارکتینگ به ساخت بازاریابی ایمیلی،بررسی روش‌های جمع‌آوری ایمیل و ایجاد فهرست مشترکین، بایدها و نبایدهای استفاده از لینک لغو اشتراک (Unsubscribe) و معرفی کلیدواژه ها و شاخص‌های موفقیت ایمیل مارکتینگ می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۹ تیر ۱۳۹۶

ایمیل مارکتینگ چیست؟

دوره جامع ایمیل مارکتینگ کالج تپسل، به شما برای یافتن بهترین پاسخ برای سوال ایمیل مارکتینگ چیست کمک می‌کند و اطلاعات بیشتری در زمینه بازاریابی ایمیلی و کاربردهای آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۹ تیر ۱۳۹۶

اهمیت طراحی مدل درآمدی – جلسه 1 کسب درآمد از اپلیکیشن

با اقبال روزافزون مردم به استفاده از اپلیکیشن‌ها و رفع بسیاری از نیازهای روزمره از طریق آن‌ها، این…

زمان مطالعه : 3 دقیقه