دوره آموزش ایمیل مارکتینگ

امروزه، ایمیل مارکتینگ یک ابزار بسیار کارآمد برای تشویق کردن مخاطبانتان و تولید lead های باکیفیت است. ایمیل مارکتینگ به نوعی از بازاریابی مستقیم جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته می‌شود که در آن معمولاً محتوای تبلیغاتی، ترویجی، خدماتی و … به مخاطبانمان برای کمک به ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند ارسال می‌کنیم.بلوک یادگیری بازاریابی ایمیلی کالج تپسل شامل 15 جلسه آموزشی رایگان می‌باشد که عناوین جلسات به صورت زیر است:

  1. ایمیل مارکتینگ چیست؟
  2. روش‌های جمع آوری ایمیل‌ کاربران در بازاریابی ایمیلی
  3. شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد و موفقیت بازاریابی ایمیلی
  4. روش های افزایش نرخ بازگشایی ایمیل در ایمیل مارکتینگ
  5. نکاتی برای افزایش نرخ کلیک ایمیل در ایمیل مارکتینگ
  6. نکات مهم درباره آنالیز و فرکانس ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی
  7. نمونه ایمیل مارکتینگ موفق آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان
  8. بررسی خودکارسازی یا اتوماسیون ایمیل مارکتینگ
  9. بررسی راه‌های شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ
  10. چگونه بازاریابی ایمیلی را با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ادغام کنیم؟
  11. آموزش 0 تا 100 میل چیمپ، ابزار ایمیل مارکتینگ
  12. میلرلایت، ابزاری برای ساخت ایمیل مارکتینگ
  13. چگونه از کمپین مانیتور در ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟
  14. کدام ابزار ایمیل مارکتینگ برای کسب‌و‌کار شما بهتر است؟
  15. راهکارهای داشتن کمپین‌های موفق در بازاریابی ایمیلی
۹ تیر ۱۳۹۶

ایمیل مارکتینگ چیست؟

دوره جامع ایمیل مارکتینگ کالج تپسل، به شما برای یافتن بهترین پاسخ برای سوال ایمیل مارکتینگ چیست کمک می‌کند و اطلاعات بیشتری در زمینه بازاریابی ایمیلی و کاربردهای آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۲۷ تیر ۱۳۹۶

روش‌های جمع آوری ایمیل‌ کاربران در بازاریابی ایمیلی

در جلسه دوم ایمیل مارکتینگ به ساخت بازاریابی ایمیلی،بررسی روش‌های جمع‌آوری ایمیل و ایجاد فهرست مشترکین، بایدها و نبایدهای استفاده از لینک لغو اشتراک (Unsubscribe) و معرفی کلیدواژه ها و شاخص‌های موفقیت ایمیل مارکتینگ می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۳۰ تیر ۱۳۹۶

شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد و موفقیت بازاریابی ایمیلی

برای اطمینان از صحت عملکرد ایمیل مارکتینگ، باید شاخص های کلیدی عملکرد ایمیل مارکتینگ(KPI) را بررسی کنید. برای آشنایی با این شاخص‌ها در این درس همراه ما باشید.

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲ مرداد ۱۳۹۶

روش های افزایش نرخ بازگشایی ایمیل در ایمیل مارکتینگ

نرخ بازگشایی ایمیل نسبت تعداد کسانی که ایمیل را باز می‌کنند به تعداد کل دریافت‌کنندگان ایمیل را اعلام می‌کند. راهکارهای کاربردی افزایش نرخ بازگشایی در این مطلب مرور شده است.

زمان مطالعه : 14 دقیقه

۱۰ مرداد ۱۳۹۶

نکاتی برای افزایش نرخ کلیک ایمیل در ایمیل مارکتینگ

در جلسه چهارم ایمیل مارکتینگ به بررسی راهکارهایی برای بهبود نرخ کلیک می‌پردازیم: طراحی و گرافیک ایمیل، محتوای ایمیل، CTAها، شخصی‌سازی پیام و … عوامل موثر در نرخ کلیک هستند.

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۱۸ مرداد ۱۳۹۶

نکات مهم درباره آنالیز و فرکانس ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی

مزایا و معایب ارسال کم و زیاد ایمیل چیست؟ حد تعادل برای ارسال ایمیل را چگونه تشخیص دهیم؟ چگونه از عملکرد صحیح ایمیل مارکتینگ مطمئن شویم؟ در این مطلب بخوانید

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

نمونه ایمیل مارکتینگ موفق آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان

این جلسه ایمیل مارکتینگ درباره یکی از نمونه های موفق ایمیل مارکتینگ در شرکت آمازون است. شرکت amazon با ارسال ایمیل‌های خوشامدگویی، تشکر، نظرات، رسید کالا و… از بهترین نمونه های ایمیل مارکتینگ موفق محسوب میشود. با ما همراه باشید تا در جلسه ششم، کمپین‌های ایمیلی شرکت آمازون را به‌تفصیل مرور کنیم

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

بررسی خودکارسازی یا اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

در این جلسه از ایمیل مارکتینگ، در مورد دو ترفند مهم این روش یعنی اتوماسیون در ایمیل و تقسیم‌بندی لیست ایمیل مشترکین صحبت می‌کنیم و مزایای این ترفندها را بیان می‌کنیم

زمان مطالعه : 14 دقیقه

۷ شهریور ۱۳۹۶

بررسی راه‌های شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ

در این جلسه از کالج، در مورد دو ترفند مهم استراتژی ایمیل مارکتینگ یعنی شخصی‌سازی، تلفیق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، مزایا و روش‌های آن‌ صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه