دوره آموزش ایمیل مارکتینگ

امروزه، ایمیل مارکتینگ یک ابزار بسیار کارآمد برای تشویق کردن مخاطبانتان و تولید lead های باکیفیت است. ایمیل مارکتینگ به نوعی از بازاریابی مستقیم جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته می‌شود که در آن معمولاً محتوای تبلیغاتی، ترویجی، خدماتی و … به مخاطبانمان برای کمک به ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند ارسال می‌کنیم.بلوک یادگیری بازاریابی ایمیلی کالج تپسل شامل 15 جلسه آموزشی رایگان می‌باشد که عناوین جلسات به صورت زیر است:

  1. ایمیل مارکتینگ چیست؟
  2. روش‌های جمع آوری ایمیل‌ کاربران در بازاریابی ایمیلی
  3. شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد و موفقیت بازاریابی ایمیلی
  4. روش های افزایش نرخ بازگشایی ایمیل در ایمیل مارکتینگ
  5. نکاتی برای افزایش نرخ کلیک ایمیل در ایمیل مارکتینگ
  6. نکات مهم درباره آنالیز و فرکانس ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی
  7. نمونه ایمیل مارکتینگ موفق آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان
  8. بررسی خودکارسازی یا اتوماسیون ایمیل مارکتینگ
  9. بررسی راه‌های شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ
  10. چگونه بازاریابی ایمیلی را با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ادغام کنیم؟
  11. آموزش 0 تا 100 میل چیمپ، ابزار ایمیل مارکتینگ
  12. میلرلایت، ابزاری برای ساخت ایمیل مارکتینگ
  13. چگونه از کمپین مانیتور در ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟
  14. کدام ابزار ایمیل مارکتینگ برای کسب‌و‌کار شما بهتر است؟
  15. راهکارهای داشتن کمپین‌های موفق در بازاریابی ایمیلی
۱۰ شهریور ۱۳۹۶

چگونه بازاریابی ایمیلی را با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ادغام کنیم؟

در این جلسه از کالج تپسل، در مورد تلفیق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، مزایا و روش‌های آن‌ صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۳ شهریور ۱۳۹۶

آموزش 0 تا 100 میل چیمپ، ابزار ایمیل مارکتینگ

در این جلسه از ایمیل مارکتینگ، در مورد MailChimp که یکی از ابزارهای محبوب برای ایجاد و ارسال کمپین ایمیل است، توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۱ شهریور ۱۳۹۶

میلرلایت، ابزاری برای ساخت ایمیل مارکتینگ

این جلسه از ایمیل مارکتینگ را به آموزش میلرلایت(Mailerlite) که یکی از ساده‌ترین و در عین حال قوی‌ترین ابزار ایمیل مارکتینگ است، اختصاص دارد.در این جلسه اکثرویژگی های ابزار میلرلایت در کالج تپسل به صورت تصویری شرح داده شده است.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۸ شهریور ۱۳۹۶

چگونه از کمپین مانیتور در ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟

در این جلسه از کالج تپسل، در مورد campaign monitor که یکی از ابزارهای ایمیل مارکتینگ است، توضیحاتی را ارائه می‌دهیم و ویژگی‌های این ابزار را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۴ مهر ۱۳۹۶

کدام ابزار ایمیل مارکتینگ برای کسب‌و‌کار شما بهتر است؟

در این جلسه، به مقایسه دقیق سه ابزار ایمیل مارکتینگ مطرح شده در جلسات قبل یعنی MailChimp، Mailerlite و Campaign Monitor می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۱۸ مهر ۱۳۹۶

راهکارهای داشتن کمپین‌های موفق در بازاریابی ایمیلی

در آخرین جلسه ایمیل مارکتینگ به بیان نکات تکمیلی درباره ایمیل مارکتینگ می‌پردازیم. همچنین به بررسی 3 کمپین ایمیل مارکتینگ موفق در سال 2017 می پردازیم و درآخر خلاصه‌ای از مصاحبه با کارشناسان برتر ایمیل مارکتینگ جهان در این زمینه را ارائه می‌دهیم.

زمان مطالعه : 20 دقیقه