مقالات ایمیل‌ مارکتینگ

دراین بخش، مقاله درمورد ایمیل مارکتینگ ارائه شده است. بازاریابی ایمیلی به زبان ساده ارسال ایمیل برای معرفی خدمت یا محصول است.دراین بخش بیش از 14 مقاله وجود داشته که به ابزار های میلرلایت، میل چیمپ هم اشاره و آموزش داده شده از طرفی با تکنیک های مهم ایمیل مارکتینگ هم صحبت شده مثل a/b تست در ایمیل مارکتینگ،چطور نرخ بازکردن ایمیل (Open Rate) و نرخ کلیک (Click Rate) افزایش یابد.در یک مقاله به اتوماسیون در ایمیل مارکتینگ پرداختیم،بهبود محتوای ایمیل و ایمیل مارکتینگ های موفق در جهان را مورد بررسی قرار دادیم.

۱۸ مهر ۱۳۹۶

راهکارهای داشتن کمپین‌های موفق در بازاریابی ایمیلی

در آخرین جلسه ایمیل مارکتینگ به بیان نکات تکمیلی درباره ایمیل مارکتینگ می‌پردازیم. همچنین به بررسی 3 کمپین ایمیل مارکتینگ موفق در سال 2017 می پردازیم و درآخر خلاصه‌ای از مصاحبه با کارشناسان برتر ایمیل مارکتینگ جهان در این زمینه را ارائه می‌دهیم.

زمان مطالعه : 20 دقیقه

۴ مهر ۱۳۹۶

کدام ابزار ایمیل مارکتینگ برای کسب‌و‌کار شما بهتر است؟

در این جلسه، به مقایسه دقیق سه ابزار ایمیل مارکتینگ مطرح شده در جلسات قبل یعنی MailChimp، Mailerlite و Campaign Monitor می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۲۸ شهریور ۱۳۹۶

چگونه از کمپین مانیتور در ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟

در این جلسه از کالج تپسل، در مورد campaign monitor که یکی از ابزارهای ایمیل مارکتینگ است، توضیحاتی را ارائه می‌دهیم و ویژگی‌های این ابزار را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۲۱ شهریور ۱۳۹۶

میلرلایت، ابزاری برای ساخت ایمیل مارکتینگ

این جلسه از ایمیل مارکتینگ را به آموزش میلرلایت(Mailerlite) که یکی از ساده‌ترین و در عین حال قوی‌ترین ابزار ایمیل مارکتینگ است، اختصاص دارد.در این جلسه اکثرویژگی های ابزار میلرلایت در کالج تپسل به صورت تصویری شرح داده شده است.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۳ شهریور ۱۳۹۶

آموزش 0 تا 100 میل چیمپ، ابزار ایمیل مارکتینگ

در این جلسه از ایمیل مارکتینگ، در مورد MailChimp که یکی از ابزارهای محبوب برای ایجاد و ارسال کمپین ایمیل است، توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۱ شهریور ۱۳۹۶

ترفند های ایمیل مارکتینگ و مزایای آن جلسه 9 دیجیتال مارکتینگ

در جلسات قبل دیجیتال مارکتینگ، گفتیم که این کار از سه مرحله اصلی حضور آنلاین، عرضه و بهینه‌سازی…

زمان مطالعه : 4 دقیقه

۱۰ شهریور ۱۳۹۶

چگونه بازاریابی ایمیلی را با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ادغام کنیم؟

در این جلسه از کالج تپسل، در مورد تلفیق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، مزایا و روش‌های آن‌ صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۷ شهریور ۱۳۹۶

بررسی راه‌های شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ

در این جلسه از کالج، در مورد دو ترفند مهم استراتژی ایمیل مارکتینگ یعنی شخصی‌سازی، تلفیق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، مزایا و روش‌های آن‌ صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

بررسی خودکارسازی یا اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

در این جلسه از ایمیل مارکتینگ، در مورد دو ترفند مهم این روش یعنی اتوماسیون در ایمیل و تقسیم‌بندی لیست ایمیل مشترکین صحبت می‌کنیم و مزایای این ترفندها را بیان می‌کنیم

زمان مطالعه : 14 دقیقه

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.