learning

۲۸ آذر ۱۳۹۷

قیف ناب بازاریابی- جلسه 3

در جلسه دوم هک رشد، مهم‌ترین وظایف و مهارت‌های یک هکر رشد را بیان کردیم. مهارت‌های یک هکر…

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۰ آذر ۱۳۹۷

چگونه استراتژی ویدئو مارکتینگ ایجاد کنیم؟ جلسه2

جلسه 2: ویدئو مارکتینگ نیز مانند تمامی روش‌های بازاریابی، به برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی نیاز دارد. در این پست، 9 مرحله مهم ایجاد استراتژی ویدئو مارکتینگ توضیح داده می‌شود. رعایت این مراحل، منجر به موفقیت کمپین‌های ویدئو مارکتینگ شما می‌شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۶ آذر ۱۳۹۷

هکر رشد کیست و چه مهارت هایی دارد؟-جلسه 2

در جلسه اول درباره مفهوم هک رشد و اهمیت آن توضیح دادیم و مثال از کسب و کارهایی…

زمان مطالعه : 18 دقیقه

۲۹ آبان ۱۳۹۷

ویدئو مارکتینگ چیست؟

در اولین جلسه از بلوک یادگیری ویدئو مارکتینگ، درباره ضرورت استفاده از بازاریابی ویدئویی، مزایای آن و آمار جهانی ویدئو مارکتینگ در سال 2018 صحبت می‌کنیم. این ترفند اخیراً مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است. در این بلوک کالج تپسل، تمامی نکات ویدئو مارکتینگ برای کمک به کسب‌ و کارهای ایرانی توضیح داده می‌شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۶ آبان ۱۳۹۷

هک رشد چیست؟ چند نمونه موفق هک رشد

در این بلوک یادگیری قصد داریم درباره تکنیک‌های هک رشد که باعث رشد سریع کسب‌وکارها می‌شود، صحبت کنیم…

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۹ مرداد ۱۳۹۷

اهمیت محاسبه نرخ ریزش کاربران در بازاریابی اپلیکیشن – جلسه 15

جلسه پانزدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره اهمیت محاسبه نرخ ریزش کاربران، دلایل ریزش کاربران و راهکارهای جلوگیری ازریزش کاربران را توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۵ تیر ۱۳۹۷

Deep linking چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟ – جلسه 14 بازاریابی اپلیکیشن

جلسه چهاردهم: در این جلسه، قصد داریم درباره deep linking و ضرورت استفاده از آن در بازاریابی اپلیکیشن صحبت کنیم. deep link برای اپلیکیشن‌ها، مشابه هایپرلینک در وب‌سایت‌ها عمل می‌کند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۲ تیر ۱۳۹۷

راه‌های جلوگیری و مقابله با تقلب در نصب اپلیکیشن‌های موبایل – جلسه 13

جلسه سیزدهم: در این جلسه، درباره روش‌های تشخیص و مقابله با تقلب‌هایی که در نصب اپلیکیشن اتفاق می‌افتد، صحبت می‌کنیم. مقابله با این تقلب‌ها، برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه تبلیغ‌دهندگان، حفظ اعتبار شبکه‌های تبلیغاتی و اعتبار بخشیدن به موبایل مارکتینگ ضروری است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۷ تیر ۱۳۹۷

موفق ترین نمونه‌های بازاریابی محتوا در ایران و جهان – جلسه 14

جلسه چهاردهم: در آخرین جلسه از بازاریابی محتوا، مروری بر آنچه در 13 جلسه قبل گفته شد را بیان می‌کنیم و نمونه‌ها و تجربه‌های موفق بازاریابی محتوا را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه