جلسه هشتم: در این جلسه، درباره attribution ، تفاوت آن با آنالیتیکس و لزوم استفاده از attribution در بازاریابی اپلیکیشن صحبت میکنیم.
زمان مطالعه : 10 دقیقه
جلسه چهارم: در این جلسه، آخرین بخش از انواع محتواهای پر کاربرد را بیان میکنیم و ویژگی های هر یک را به صورت کامل توضیح میدهیم.
زمان مطالعه : 12 دقیقه
جلسه سوم: در این جلسه، درباره سه نوع محتوای تاثیرگذار در استراتژی بازاریابی محتوا صحبت میکنیم و ویژگیهای هر یک را بیان میکنیم.
زمان مطالعه : 13 دقیقه
جلسه دوم: در این جلسه، درباره 5 نوع محتوای بصری لازم برای استراتژی بازاریابی محتوا صحبت میکنیم و ویژگیهای هر یک از آنها را بیان میکنیم.
جلسه اول: در این جلسه، مقدمهای از بازاریابی محتوا، ضرورت استفاده از آن و مراحل لازم برای داشتن یک استراتژی موفق گفته میشود.
زمان مطالعه : 15 دقیقه
جلسه هفتم : در این جلسه، مقدمهای از آنالیز در بازاریابی اپلیکیشن، دادهها و شاخصهای مورد نیاز برای تحلیل عملکرد اپ مارکتینگ را بررسی میکنیم.
جلسه ششم: در این جلسه از اپلیکیشن مارکتینگ، به توضیح بازاریابی آفلاین و روشهای قابل استفاده آن در اپلیکیشن مارکتینگ میپردازیم.
زمان مطالعه : 7 دقیقه
جلسه پنجم: در این جلسه، به توضیح و بررسی روشهای استفاده از Google AdWords و Cross promotion برای تبلیغ اپلیکیشن میپردازیم و کمپینهای مختلف این دو روش را بیان میکنیم.
در جلسات گذشته این بلوک یادگیری به ابعاد مختلف کسب درآمد از اپلیکیشن پرداختیم. در جلسه اول سه…
زمان مطالعه : 6 دقیقه
عضویت شما با موفقیت انجام شد.