learning

۱۶ آبان ۱۳۹۷

هک رشد چیست؟ چند نمونه موفق هک رشد

در این بلوک یادگیری قصد داریم درباره تکنیک‌های هک رشد که باعث رشد سریع کسب‌وکارها می‌شود، صحبت کنیم…

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۹ مرداد ۱۳۹۷

اهمیت محاسبه نرخ ریزش کاربران در بازاریابی اپلیکیشن – جلسه 15

جلسه پانزدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره اهمیت محاسبه نرخ ریزش کاربران، دلایل ریزش کاربران و راهکارهای جلوگیری ازریزش کاربران را توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۵ تیر ۱۳۹۷

Deep linking چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟ – جلسه 14 بازاریابی اپلیکیشن

جلسه چهاردهم: در این جلسه، قصد داریم درباره deep linking و ضرورت استفاده از آن در بازاریابی اپلیکیشن صحبت کنیم. deep link برای اپلیکیشن‌ها، مشابه هایپرلینک در وب‌سایت‌ها عمل می‌کند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۲ تیر ۱۳۹۷

راه‌های جلوگیری و مقابله با تقلب در نصب اپلیکیشن‌های موبایل – جلسه 13

جلسه سیزدهم: در این جلسه، درباره روش‌های تشخیص و مقابله با تقلب‌هایی که در نصب اپلیکیشن اتفاق می‌افتد، صحبت می‌کنیم. مقابله با این تقلب‌ها، برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه تبلیغ‌دهندگان، حفظ اعتبار شبکه‌های تبلیغاتی و اعتبار بخشیدن به موبایل مارکتینگ ضروری است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۷ تیر ۱۳۹۷

موفق ترین نمونه‌های بازاریابی محتوا در ایران و جهان – جلسه 14

جلسه چهاردهم: در آخرین جلسه از بازاریابی محتوا، مروری بر آنچه در 13 جلسه قبل گفته شد را بیان می‌کنیم و نمونه‌ها و تجربه‌های موفق بازاریابی محتوا را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۹ خرداد ۱۳۹۷

ساختار تیم محتوا – جلسه 13 بازاریابی محتوا

جلسه سیزدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره ساختار تیم محتوا و خصوصیات اعضای آن در شرکت‌های مختلف صحبت می‌کنیم. تیم محتوا در شرکت‌های مختلف بسته به اهداف کسب‌وکار، اندازه شرکت، میزان درآمد سالیانه، دارای ساختارهای متفاوتی هستند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۲۲ خرداد ۱۳۹۷

تقلب‌ در نصب اپلیکیشن‌ های موبایل – جلسه 12 بازاریابی اپلیکیشن

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره تقلب‌های موبایلی و به خصوص تقلب‌هایی که در نصب اپلیکیشن‌ها اتفاق می‌افتد توضیح می‌دهیم. گام اول برای مقابله و مبارزه با نصب‌های موبایل، شناخت روش‌های مختلف آن است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۱ خرداد ۱۳۹۷

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب – جلسه 12 بازاریابی محتوا

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره پرسونای مخاطب، ضرورت ایجاد آن و روش‌های جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد آن صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۷ خرداد ۱۳۹۷

KPI های ضروری در محتوا و ابزارهای سنجش آن – جلسه 11 بازاریابی محتوا

جلسه یازدهم: در این جلسه از بازاریابی محتوا، درباره شاخص‌ها و ابزارهای کلیدی مورد نیاز برای سنجش عملکرد محتواهای مختلف صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.