انواع محتوا در بازاریابی – بخش‌‌2

زمان مطالعه : 13 دقیقه
خانه بلوک های یادگیری دوره آموزش بازاریابی محتوایی

    همان‌طور که در جلسه قبل گفته شد، محتوا انواع مختلفی دارد و تنها به محتوای نوشتاری محدود نمی‌شود. در جلسه قبل، 5 نوع از موثرترین محتواهای بصری (تصویر، ویدئو، اینفوگرافیک، اسلاید و اسکرین‌شات) را توضیح دادیم. با ترکیب محتوای بصری، نوشتاری و صوتی، می‌توان محتواهای جدیدی ایجاد کرد که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا استراتژی بازاریابی محتوایی موفق‌تری داشته باشند. در این جلسه، به توضیح بخش اول انواع محتواها، از‌جمله پست‌های بلاگ، پست‌های شبکه اجتماعی و کتاب الکترونیکی (Ebook) می‌پردازیم و در جلسه آینده، بخش دوم محتواها شامل پادکست، وبینار و مطالعه موردی (case study) به‌صورت کامل توضیح داده می‌شود. در این جلسه، سه محتوای ذکرشده را بیان کرده و ویژگی‌های هر یک را توضیح می‌دهیم.

     

    3 نوع محتوای قدرتمند در بازاریابی محتوایی

    انواع محتوا

     

    بازاریابی محتوایی در سال 2017 بسیار گسترده بوده است و همچنان تا سال ۲۰۲۰ همین روند رو به رشد را در پیش گرفته است. با توجه به موفقیت این استراتژی، رقابت در این نوع بازاریابی بسیار زیاد شده و به‌نوعی، مارکت از این نوع بازاریابی اشباع شده است. راه‌حل شما برای دیده شدن در این نوع بازاریابی چیست؟ چگونه می‌توانید یک سر و گردن بالاتر از رقبا قرار گیرید؟ تولید چه محتوایی برای مخاطبان شما جذاب‌تر خواهد بود؟ تولید محتوای خوب، رمز موفقیت استراتژی بازاریابی محتوایی است که منجر به برتری شما نسبت به رقبای شما می‌شود.

     

    1. پست‌‌های وبلاگ (Blog Post)

    پست های بلاگ

     

    اغلب وب‌سایت‌ها دارای بخشی به نام وبلاگ (Blog) در نوار‌ابزار بالای وب‌سایت هستند. برای بسیاری از برندها، پست‌های وبلاگ، بخش اصلی بازاریابی محتوایی آن‌ها را تشکیل می‌دهد. زیرا نوشتن پست‌های وبلاگ معمولاً زمان زیادی نیاز ندارند، به‌راحتی توسط سرچ گوگل پیدا می‌شوند، کاربران به‌راحتی می‌توانند آن‌ها را بخوانند و به اشتراک بگذارند و روش سریع و کم‌هزینه‌ای برای تولید محتوا محسوب می‌شود. پست وبلاگی که دارای محتوای مفید، جذاب و ویژگی‌های بصری خوب است به صورت viral گسترش می‌یابد و به راحتی از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. وبلاگ‌نویسی بخش بسیار مهمی از استراتژی بازاریابی محتوایی است.

    پست‌های وبلاگ دارای نویسنده، تاریخ، دکمه اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و بخش نظرات هستند. موضوعات پست‌ها، خبری (news) یا How to هستند. پست‌های وبلاگ ایده‌آل‌ترین محتوا برای برقراری ارتباط با خوانندگان محسوب می‌شود که به پرورش لید کمک می‌کند. حفظ یک فرکانس منظم برای انتشار پست‌های با‌کیفیت در وبلاگ به‌طور چشم‌گیری به افزایش ترافیک وب‌سایت کمک می‌کند.

     

    یک برنامه‌ریزی ساده برای نوشتن پست‌های بلاگ

    برنامه‌ریزی پست بلاگ

     

    1. مخاطبان هدف خود را درک کنید

    پیش از آغاز به نوشتن پست‌های وبلاگ باید شناخت خوبی از مخاطبان خود داشته باشید و از خود بپرسید که مخاطبان دوست دارند درباره چه چیزی بدانند؟ چه چیزی آن‌ها را راضی می‌کند؟ به‌عنوان مثال اگر مخاطبان شما در کسب‌وکار خود حرفه‌ای هستند، لازم نیست درباره آغاز کار در شبکه‌های اجتماعی صحبت کنید، بلکه می‌توانید اطلاعاتی را درباره بهبود موقعیت کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی ارائه دهید. این مرحله دقیقاً جایی است که پرسونای مشتری (buyer persona) می‌تواند کمک‌کننده باشد.

    2. با انتخاب موضوع شروع کنید

    انتخاب موضوع وبلاگ اولین کاری است که باید انجام دهید. موضوعی که انتخاب می‌کنید باید مرتبط با کسب‌وکار شما، مورد‌علاقه مخاطبان شما، مناسب برای سئو و متناسب با هدف اصلی از تولید محتوا باشد.

    3. یک مقدمه جذاب بنویسید

    پاراگراف‌های ابتدایی نقش بسیار مهمی در جلب‌توجه مخاطب دارند. اگر مقدمه نوشته جذاب نباشد ممکن است کاربر از خواندن ادامه متن خودداری کند. مقدمه پست را می‌توانید با یک طنز، داستان یا آمار و ارقام جالب شروع کنید و سپس، هدف از پست را به‌صورت کامل توضیح دهید. این مرحله، کاربر را به ادامه خواندن تشویق می‌کند.

    4. محتوای خود را سازماندهی کنید

    ممکن است اطلاعات و داده‌های ارائه‌شده در یک پست بسیار زیاد باشد و دنبال کردن آن برای خواننده مشکل باشد. این مسئله با مرتب کردن مطالب از طریق تقسیم‌بندی آن‌ها، مرتب می‌شوند. برای این کار می‌توانید از قالب‌های آماده و رایگان HubSpot، استفاده کنید.

    5. محتوای مورد نظر را بنویسید

    در این مرحله باید محتوای خود را با استفاده از اطلاعات خود یا از طریق جستجوی اطلاعات، مثال‌ها و داده‌های دیگر بنویسید.

    6. پست خود را ویرایش کنید

    ویرایش پست‌ها بخش بسیار مهمی در پست‌های وبلاگ محسوب می‌شود. اهمیت آن را نادیده نگیرید. اصول نگارشی، قوانین دستور زبان، ویژگی‎های بصری، تیترها و زیر تیترها باید به‌صورت کامل در پست‌ها رعایت شوند. رعایت کردن اندازه و فرمت مناسب برای عنوان‌ها و زیر عنوان‌ها تاثیر زیادی در زیبایی پست‌ها دارد. یکی از نرم‌افزارهای مورد استفاده وبلاگ‌نویسان ایرانی، ویراستیار است که از آن برای اصلاح نکات ویرایشی پست‌ها استفاده می‌کنند.

    7. یک دکمه CTA در پایان پست قرار دهید

    در پایان هر پستی باید یک دکمه Call to Action قرار داده شود تا خواننده به سمتی که مورد‌نظر شماست، مثلاً عضویت در خبرنامه وبلاگ، دانلود eBook، ثبت‌نام در وبینار و …  هدایت شود. در‌صورتی که کاربر بر روی این دکمه کلیک کند، lead ایجاد می‌شود. همچنین می‌توانید از این دکمه برای هدایت خواننده به پست‌های مرتبط با موضوع پست استفاده کنید.

    تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی در مدیااد

    مدیااد، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

    میخواهم با پلتفرم مدیااد آشنا شوم

    8. پست را بر اساس سئو بهینه‌سازی کنید

    پس از اینکه نوشتن و ویرایش پست تمام شد، دوباره آن را از‌لحاظ سئو بررسی و بهینه‌سازی کنید. تعداد تکرار کلیدواژه در متن را مبنای بهبود سئو قرار ندهید و همه‌چیز را فدای تراکم کلیدواژه‌ها نکنید. در صورتی که ترکیب کلیدواژه‌ها به تجربه کاربری آسیب نمی‌زند، این کار را انجام دهید. هرچه URL کوتاه‌تر و کاربرپسندتر باشد، بهتر خواهد بود. برای بهبود سئو به توضیحات متا (Meta Description)، زیرعنوان‌ها و بهینه‌سازی برای نمایش در موبایل توجه داشته باشید.

    9. یک عنوان جذاب انتخاب کنید

    یکی از مهم‌ترین مراحل برای جذب مخاطبین، انتخاب یک عنوان جذاب است.

     

    نقش پست‌های بلاگ در کسب و کار

    تولید lead در پست های بلاگ

     

    1. منجر به افزایش ترافیک وب‌سایت می‌شود. هر پستی که در وبلاگ نوشته می‌شود، یک صفحه جدید را به وب‌سایت اضافه می‌کند. این موضوع، تعداد فرصت‌هایی که شما برای حضور در صفحات جستجو دارید را افزایش می‌دهد. در نتیجه ترافیک ارگانیک وب‌سایت نیز افزایش می‌یابد. همچنین، هر پست جدیدی که در وبلاگ منتشر می‌شود، در‌صورتی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، می‌تواند باعث جذب مخاطبین جدید و در‌نهایت، افزایش ترافیک شود. این موضوع می‌تواند سئو وب‌سایت را نیز ارتقا دهد.

    2. منجر به تبدیل ترافیک به Lead می‌شود. پس از هدایت ترافیک به وب‌سایت، می‌توانید از طریق اضافه کردن CTA (Call To Action) به هر پست وبلاگ، کاربران جذب‌شده را به lead تبدیل کنید.

    این مطلب را هم بخوانید: مفهوم lead و چند راهکار عملی برای تولید آن

    3. ارائه اطلاعات ارزشمند و مفید در وبلاگ، باعث افزایش اعتبار و قدرت کسب‌وکار می‌شود. وبلاگ‌های خوب می‌توانند سوالات رایج مشتری‌ها یا lead ها را پاسخ دهند. تولید پست‌های مفید، اعتبار برند را نزد مشتریان افزایش می‌دهد. 

    4. اغلب بازاریابانی که از پست‌های بلاگ استفاده می‌کنند، ROI بالاتری در کسب‌وکار خود دریافت می‌کنند. 61 درصد از مصرف‌کنندگان آنلاین آمریکایی براساس توصیه‌های بلاگ، خرید می‌کنند.

     

    2. پست‌های شبکه اجتماعی (Social Media Post)

    پست های شبکه اجتماعی

     

    در حوزه بازاریابی محتوایی، ایجاد یک محتوای خوب تنها نیمی از راه است. پس از ایجاد آن باید به انتشار آنلاین آن فکر کنید. ساده‌ترین راهی که ممکن است به ذهن شما برسد، انتشار محتوای مورد‌نظر در رسانه‌های اجتماعی است، اما این موضوع خیلی ساده نیست و نیاز به تلاش دارد. امروزه همه شرکت‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف، حساب کاربری دارند. ویژگی برتر این نوع محتوا فراگیر شدن و دسترسی آسان به مخاطبان است. توئیت‌ها، پست‌های فیسبوک، تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام و پست‌های سایر شبکه‌های اجتماعی، انواع محتوا هایی هستند که در پست‌های شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شوند و می‌توانند دارای لینک، منشن (mention) و هشتگ باشند. این محتواها به دلیل فراگیر بودن مورد توجه بسیاری از بازاریابان قرار گرفته است. میزان به اشتراک‌گذاری پست‌های شبکه اجتماعی هر کسب‌وکار به کیفیت پست، نوع محتوا و محبوبیت آن برند بستگی دارد.

     

    مزایای استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی محتوایی

    مزایای زیر، اهمیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی را مشخص می‌کند:

    1. قدرت نفوذ بالای شبکه‌های اجتماعی (دستیابی به مخاطبین هدف، آنالیز لحظه‌ای عملکرد و …)
    2.  افزایش آگاهی از برند (دستیابی به مخاطبین، استفاده از محتوای بصری، ایجاد گفتگو با مخاطبین، اندازه‌گیری نتیجه تلاش‌ها، ایجاد اعتبار)
    3.  افزایش ترافیک inbound
    4.  بهبود سئو (احتمال بیشتر برای پیدا شدن در نتایج جستجو)
    5.  افزایش نرخ همگرایی (conversion rate)
    6.  راضی کردن مشتریان
    7.  بهبود وفاداری به برند

     

    محتوای مناسب برای هر رسانه اجتماعی چیست؟

    مزایای شبکه های اجتماعی

     

    هر محتوایی (نوشته، تصویر، ویدئو و …) می‌تواند به‌عنوان یک پست در شبکه‌های اجتماعی نمایش داده شود. محتواهایی نظیر پست‌های بلاگ، ایبوک‌ها، مطالعات موردی، نکات، نقل‌قول‌ها، ویدئوهای کوتاه، رویدادها، اینفوگرافیک‌ها و اطلاعیه‌ها می‌توانند به‌عنوان یک پست در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند اما هر محتوایی نباید در همه رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. به‌عنوان مثال پست‌هایی که در توئیتر به اشتراک گذشته می‌شوند با پست‌های اینستاگرام متفاوت هستند. هر پلتفرمی مخاطبان خاص خود را دارد و هر مخاطب انتظار مشخصی از پلتفرمی که دنبال می‌کند دارد. برای انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی، طبقه‌بندی زیر را در نظر داشته باشید:

    Facebook: ویدئو و محرک محتوا

    Instagram: عکس‌ها و ویدئوهای باکیفیت، نقل‌قول‌ها و داستان‌ها

    Twitter: اخبار، پست‌های بلاگ و GIF

    LinkedIn: فرصت‌های شغلی، اخبار شرکت و محتوای تخصصی

     

    تولید لید در شبکه‌های اجتماعی

    تولید lead در شبکه های اجتماعی

     

    برای موفقیت در ایجاد لید در شبکه‌های اجتماعی، ابتدا باید تفاوت بین پلتفرم‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌های بازاریابی را درک کنید. مردم در شبکه‌های اجتماعی به دنبال برقراری ارتباط با سایرین هستند. کاربران شبکه‌های اجتماعی از افراد و برندها انتظار دارند صادق، قابل‌اعتماد و منحصربه‌فرد باشند. به‌طور کلی این کاربران به دنبال تعاملات واقعی هستند. با دانستن خواسته‌ها و انتظارات مشتریان، به‌راحتی می‌توان از طریق پست‌های شبکه‌های اجتماعی، lead تولید کرد. موارد زیر از رایج‌ترین راه‌های ایجاد lead در این پلتفرم‌ها است:

    •  پیشنهادهای ویژه ارائه کنید. (کد تخفیف، جایزه و …)
    •  محتواهای ارزشمند، حتی از سایر منابع معتبر را تبلیغ کنید.
    •  همیشه از صفحه فرود و دکمه CTA استفاده کنید.
    • خواسته‌های مخاطبان را از آن‌ها بپرسید.
    • روی مناسب‌ترین پلتفرم اجتماعی تمرکز کنید.
    •  مسابقه برگزار کنید، به‌خصوص در اینستاگرام و فیسبوک

     

    8 نکته برای بهینه‌سازی شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی محتوایی

    1. از تصویر در توئیتر استفاده کنید: انتشار تصویر در توئیتر منجر به افزایش 150 درصدی ریتوییت‌ها می‌شود.
    2. هر محتوا را بیش از یک بار منتشر کنید.
    3. از آزمون A/B برای پست‌ شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.
    4. به مخاطبان هدف توجه داشته باشید.
    5. محتوای خود را در بهترین زمان روز به اشتراک بگذارید.
    6. محتوا را برای هر رسانه اجتماعی بهینه‌سازی کنید.
    7. از اعداد، ارقام و آمار جالب استفاده کنید.
    8. حتی نسبت به نظرات منفی، بازخورد مثبت داشته باشید و در جهت راضی کردن همه مشتریان قدم بردارید.

     

    3. کتاب الکترونیکی (Ebook)

    ایبوک

     

    برای اغلب مردم، کتاب الکترونیکی (Ebook) ، کتاب‌های آنلاینی هستند که می‌توان دانلود کرد و در مواقع استراحت خواند، اما ایبوک‌ها برای بازاریابان معنای متفاوتی دارند. ایبوک‌ها برای بازاریابان، به‌منزله فرصتی برای ایجاد دیدگاه دقیق نسبت به کسب‌وکار، افزایش اعتبار و مهم‌تر از همه، ایجاد Lead های جدید محسوب می‌شوند و می‌توان آن را در استراتژی بازاریابی محتوایی خود به کار برد. ایبوک‌ها امروزه به‌صورت گسترده‌ای مورد‌استفاده بازاریابان قرار می‌گیرند. درآمد حاصل از فروش ایبوک‌ها در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۱۴ هزار دلار رسیده و انتظار می‌رود این درآمد تا سال ۲۰۲۴ تا ۱۵.۹٪ رشد کند. ایبوک‌ها، جز فرمت‌های طولانی محتوا هستند که ایجاد آن‌ها و خواندن آن‌ها به زمان بیشتری نسبت به سایر محتواها نیاز دارد.

     

    نقش کتاب الکترونیکی (Ebook) در تولید لید

    تولید lead در ایبوک

     

    ایبوک، یکی از بهترین راه‌ها برای تولید Lead محسوب می‌شود. زیرا مردم برای دانلود ایبوک باید بر روی CTA موجود در وبلاگ کلیک کنند و این کار باعث ایجاد lead می‌شود. برای موفقیت در جذب lead ها با استفاده از ایبوک، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

    • یک کتاب الکترونیکی خوب، باید محتوای ارزشمندی را به افرادی که برای یافتن پاسخ سوالشان به خواندن ایبوک می‌پردازند، ارائه دهد. ایبوک در‌واقع، نقطه ارتباط شما با خواننده است. بسیار مهم است که مطالب موجود در ایبوک، دقیقاً همان اطلاعات و محتوایی را بیان کند که در صفحه فرود یا ایمیل ارسالی به کاربر قول داده‌اید. در غیر این صورت، اعتماد کاربران و در‌نهایت، مخاطبان خود را از دست می‌دهید.
    • آیا قصد دارید درباره یک موضوع خاص به بحث بپردازید و به‌صورت دقیق آن را توضیح دهید؟ ایبوک، بر‌خلاف پست‌های وبلاگ، حتی پست‌های طولانی، بهترین نوع محتوا برای بیان دقیق موضوعات است. هرچه در یک موضوع عمیق‌تر شوید، مخاطبان می‌توانند اطلاعات بیشتری از شما دریافت کنند.
    • در مراحل آغازین بازاریابی، بهتر است ایبوک‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهید تا ایده‌های شما در سطح وسیعی گسترش یابد. بسیاری از بازاریابان از تکنیک دریافت آدرس ایمیل به جای دانلود رایگان ایبوک‌ها استفاده می‌کنند و از این طریق، لیست ایمیل‌های خود را افزایش می‌دهند و از این آدرس ایمیل‌ها در قیف بازاریابی استفاده می‌کنند.

     

    صفحه فرود کتاب الکترونیکی(Ebook) چه ویژگی‌هایی دارد؟

    صفحه فرود ایبوک

     

    تصویر بالا، صفحه فرود ایبوک های Hubspot را نشان می‌دهد که شامل تمامی 7 مورد است. صفحه فرود ایبوک و یا ایمیل ارسالی برای مخاطبان باید از طریق ارائه اطلاعات، ارزش ایبوک را برای مخاطبان مشخص کند و مخاطبان را قانع کند که آدرس ایمیل خود را در ازای دانلود ایبوک معاوضه کنند و یا برای دانلود ایبوک پول بپردازد. صفحه فرود ایبوک، باید موارد زیر را برای مخاطبان مشخص کند:

    1. عنوان کتاب الکترونیکی
    2. زیر عنوان‌های کتاب الکترونیکی
    3. توضیحات مورد نیاز برای توصیف ایبوک
    4. ویژگی‌های ایبوک
    5. تصاویر موجود در ایبوک
    6. فرم لید (lead)
    7. دکمه CTA

     

    مزایای کتاب الکترونیکی

    • اطلاعات مفیدی به مخاطبان هدف ارائه می‌دهد که منجر به درگیری آن‌ها با برند شما می‌شود.
    • مانند فرمت‌های دیگر محتوا که قابل جستجو هستند، ایبوک ها نیز می‌توانند منجر به افزایش رتبه سئو شوند.
    • یک محتوای کاربرپسند ایجاد می‌کند.

    معایب کتاب الکترونیکی

    • ناهماهنگی بین طراح و نویسنده خوب می‌تواند یک محصول بی‌ربط و غیر‌یکپارچه ایجاد کند.
    • به دلیل طولانی بودن ایبوک‌ها، در‌صورتی که به خوبی به آن‌ها پرداخته نشود، ممکن است باعث خسته شدن مخاطب شود.

     

    سخن پایانی در انواع محتوا در بازاریابی

    در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوایی، سه نوع از محتواهای قدرتمند که در استراتژی بازاریابی محتوایی مورد‌استفاده قرار می‌گیرند را توضیح دادیم و ویژگی‌ها و نقش هر یک از آن‌ها در تولید lead را بیان کردیم. در جلسه آینده نیز آخرین بخش از انواع محتوا که شامل پادکست، مطالعه موردی و وبینار است را توضیح خواهیم داد. برای یادگیری نکات مربوط به انواع محتوا، با ما همراه باشید. برای اطلاع از جلسات جدید بازاریابی محتوایی، در فرم عضویت خبرنامه که در سمت راست صفحه قرار دارد، ثبت‌نام کنید.

    خوشحال میشیم که نظرات، پیشنهادها و تجربیاتتان را با ما در میان بگذارید.

    • نازنین قاسمی
    4.8
    Sending
    User Review
    4.43 (14 votes)

      16 ديدگاه نظر دهيد

    1. ببخشید توی بخش نقش پست های بلاگ… مورد چهارمش ایراد نگارشی داره… جمله با درصد شروع شده … “درصد از بازاریابانی که بر بلاگ استفاده می‌کنند، ROI بالاتری دریافت می‌کنند.” این بر هم باید از بشه

      • با سلام و احترام
        از مطالب مفید سایتتون کمال تشکر رو دارم و حرفی که دارم اینه که به بازاریابی محتوا بسیار علاقمندم و مطالعاتی تو این زمینه داشتم و بسیار مشتاقم که پایان نامه اممو به این موضوع اختصاص بدم ممنوم میشم راهنمایی کنید که چه متغیرهایی رو میتونم به این موضوع مرتبط کنم….با تشکر

        • سلام
          ممنون از شما
          امیدوارم موفق باشید. بسیار موضوع جذابی رو انتخاب کردید
          متوجه منظورتون نشدم، متغیر؟!

    2. با سلام و خسته نباشید
      برای ساختن عکسای مطالب تون از چه نرم افزاری استفاده می کنید؟

      • سلام خدمت شما
        تصاویر توسط تیم گرافیک تپسل و با استفاده از نرم‌افزار فوتوشاپ طراحی میشن.

    3. سلام مقاله خیلی خوبی بود.ممنون از اینکه با این دقت و صراحت لب مطلب رو ادا کردید. یه سوال منبع این اطلاعات از کجاست؟؟

      • ممنون از شما
        از منابع مختلفی گردآوری و تالیف شده مثل بلاگ هاب اسپات، contentmarketinginstitute، Neilpatel و ….

    4. ممنون از محتواها و آموزش های خوب شما، اما شاید اشاره به این نکته که محتواهای این جلسه و جلسات قبل، دارای مشکلات نگارشی و غلط های املایی زیادی هست که گویا قبل از انتشار، یه بار هم توسط نویسنده خوانده نشده.
      باز هم از بلاگ ها و آموزش های خوب تپسل، ممنونم.

      • سلام خدمت شما
        ممنون از اینکه نظرات و پیشنهادهاتونو باهامون در میون گذاشتید.
        ما همیشه محتواها رو قبل از انتشار بررسی میکنیم.
        با این وجود، من تمام جلسات بلوک بازاریابی محتوا رو بررسی و اصلاح کردم. اشکالاتی که وجود داشت به این شدتی که شما گفتین، نبود ? غلط املایی‌ها چند مورد بودن و در حد ایراد تایپی و جا افتادن حروف هست. مثلاً ترفیک به جای ترافیک، بازارایابی به جای بازاریابی …
        با این وجود، خیلی ممنون از توجهتون ??

    5. مقالات و پست هاي وسايت بي نظيره
      من كه يكي از بازديدكنندان هر روزه وبسايتتون شدم
      منون از تلاش هاتون در توليد محتوا هاي ارزشمند

    اعلام ديدگاه

     

    هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

    عضویت در خبرنامه کالج تپسل

    لطفا منتظر بمانید ...

    عضویت شما با موفقیت انجام شد.

    آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.