در درس ششم از بلوک رپورتاژ آگهی، به بررسی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق پرداخته و ویژگیها و فاکتورهایی که عامل موفقیت آنها بودند را بیان میکنیم.
زمان مطالعه : 6 دقیقه
در این درس از آموزش رپورتاژ آگهی، به بررسی فاکتورها و مراحل خرید رپورتاژ آگهی میپردازیم.
زمان مطالعه : 8 دقیقه
در این درس به بررسی معیارهای مهم برای تعیین قیمت واقعی رپورتاژ آگهی در سایتهای منتشر کننده میپردازیم.
زمان مطالعه : 5 دقیقه
در این درس از بلوک رپورتاژ آگهی اصول مهم برای نوشتن رپورتاژ را بررسی میکنیم.
در درس دوم دوره آموزش رپورتاژ آگهی، میآموزیم که رپورتاژ چیست و انواع آن را بیان میکنیم. در ادامه مزایای رپورتاژ و تاثیر آن در سئو را بررسی خواهیم کرد.
زمان مطالعه : 7 دقیقه
در اولین درس از بلوک آموزش رپورتاژ، به بررسی اینکه بک لینک چیست میپردازیم و انواع بک لینکها و مزایای آنها را بیان خواهیم کرد.
در جلسه قبل دوره دیجیتال مارکتینگ، در مورد قیف بازاریابی و بهینهسازی سفر مشتری صحبت کردیم تا اهمیت…
زمان مطالعه : 10 دقیقه
در جلسه پیش در مورد اهمیت مرحله سوم دیجیتال مارکتینگ یعنی آنالیز در دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم. در…
همان طور که در جلسه اول به ضرورت دیجیتال مارکتینگ اشاره کردیم، بازاریابی دیجیتال دارای سه مرحله حضور،…
رمز عبور یکبار مصرف *