جلسه هفتم: در این جلسه از بازاریابی محتوا، درباره نویسندگی محتوا، ویژگیهای یک محتوای خوب و یک نویسنده خوب صحبت میکنیم و تکنیکهایی را برای بهبود نویسندگی بیان میکنیم.
زمان مطالعه : 8 دقیقه
جلسه ششم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره تقویم محتوایی و ضرورت استفاده از آن برای مدیریت و نظم بخشیدن به تولید و انتشار پستهای بلاگ و فعالیتهای شبکههای اجتماعی صحبت میکنیم.
زمان مطالعه : 6 دقیقه
جلسه نهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی اپلیکیشن، به توضیح و بررسی انواع مدلهای Attribution، روشهای اندازهگیری مورد استفاده سرویسهای Attribution و چرخه عملکرد این سرویسها میپردازیم.
زمان مطالعه : 10 دقیقه
جلسه پنجم: داستان سرایی، یکی از مهمترین تکنیک ها در استراتژی بازاریابی محتوا محسوب میشود. در این جلسه، درباره داستان سرایی، اجزای آن و پیشنهادهایی برای بهتر شدن این تکنیک صحبت میکنیم.
جلسه هشتم: در این جلسه، درباره attribution ، تفاوت آن با آنالیتیکس و لزوم استفاده از attribution در بازاریابی اپلیکیشن صحبت میکنیم.
جلسه چهارم: در این جلسه، آخرین بخش از انواع محتواهای پر کاربرد را بیان میکنیم و ویژگی های هر یک را به صورت کامل توضیح میدهیم.
زمان مطالعه : 12 دقیقه
جلسه سوم: در این جلسه، درباره سه نوع محتوای تاثیرگذار در استراتژی بازاریابی محتوا صحبت میکنیم و ویژگیهای هر یک را بیان میکنیم.
زمان مطالعه : 13 دقیقه
جلسه دوم: در این جلسه، درباره 5 نوع محتوای بصری لازم برای استراتژی بازاریابی محتوا صحبت میکنیم و ویژگیهای هر یک از آنها را بیان میکنیم.
جلسه اول: در این جلسه، مقدمهای از بازاریابی محتوا، ضرورت استفاده از آن و مراحل لازم برای داشتن یک استراتژی موفق گفته میشود.
زمان مطالعه : 15 دقیقه
رمز عبور یکبار مصرف *