دوره آموزش بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی ، بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز داشته و هدف آن، جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود.بلوک آموزش بازاریابی محتوایی شامل 14 جلسه آموزشی رایگان می باشد که عناوین جلسات به شرح زیر توضیح  داده شده است.

  1. بازاریابی محتوایی چیست؟ + ۱۰ دلیل اهمیت آن
  2. انواع محتوای بصری + ۱۰ ویژگی یک اینفوگرافیک
  3. ۳ نوع محتوای قدرتمند در بازاریابی
  4. انواع محتوا + چگونه محتوای مناسب را انتخاب کنیم؟
  5. داستان سرایی در بازاریابی محتوا و ۷ پیشنهاد موثر
  6. تقویم محتوایی چیست و چگونه آن را مدیریت کنیم؟
  7. ۶ ویژگی یک محتوای خوب + ۱۰ ویژگی نویسنده ماهر
  8. بازنویسی محتوا چیست؟ + ۱۰ مزیت مهم
  9. تبلیغ محتوا چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
  10. مدل Topic Cluster و مزایای استفاده از آن
  11. KPI های ضروری در محتوا
  12. پرسونای مخاطب چیست و چرا ضروری است؟
  13. چگونه تیم محتوا تشکیل دهیم؟
  14. نمونه‌های موفق بازاریابی محتوا در ایران و جهان
۱ خرداد ۱۳۹۷

مفهوم مدل Topic Cluster در استراتژی محتوا – جلسه ۱۰ بازاریابی محتوا

جلسه دهم: در این ویدئو، مفهوم مدل جدید Topic Cluster توضیح داده می شود. این مدل، بهترین روش برای تولید محتوا است که بیشترین میزان ترافیک را برای وب سایت ایجاد می کند و باعث بهبود رتبه بندی در موتورهای جستجو می شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۷ خرداد ۱۳۹۷

KPI های ضروری در محتوا و ابزارهای سنجش آن – جلسه ۱۱ بازاریابی محتوا

جلسه یازدهم: در این جلسه از بازاریابی محتوا، درباره شاخص‌ها و ابزارهای کلیدی مورد نیاز برای سنجش عملکرد محتواهای مختلف صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۱ خرداد ۱۳۹۷

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب – جلسه ۱۲ بازاریابی محتوا

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره پرسونای مخاطب، ضرورت ایجاد آن و روش‌های جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد آن صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۲۹ خرداد ۱۳۹۷

ساختار تیم محتوا – جلسه ۱۳ بازاریابی محتوا

جلسه سیزدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره ساختار تیم محتوا و خصوصیات اعضای آن در شرکت‌های مختلف صحبت می‌کنیم. تیم محتوا در شرکت‌های مختلف بسته به اهداف کسب‌وکار، اندازه شرکت، میزان درآمد سالیانه، دارای ساختارهای متفاوتی هستند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۷ تیر ۱۳۹۷

موفق ترین نمونه‌های بازاریابی محتوا در ایران و جهان – جلسه ۱۴

جلسه چهاردهم: در آخرین جلسه از بازاریابی محتوا، مروری بر آنچه در ۱۳ جلسه قبل گفته شد را بیان می‌کنیم و نمونه‌ها و تجربه‌های موفق بازاریابی محتوا را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه