learning

۱۸ خرداد ۱۳۹۹

الگوریتم های گوگل و حقایقی که درباره آن‌ها نمی‌دانستید

در جلسه اول بلوک آموزش سئو، با مفاهیم اولیه سئو و اصول کلی که برای سئو کردن سایت…

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۷ خرداد ۱۳۹۹

سئو چیست؟ چرا سئو اهمیت زیادی دارد؟

همه ما گوگل را می‌شناسیم و سوالات خود را از آن می‌پرسیم. هر زمان که عبارتی را در…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۱۳ مهر ۱۳۹۸

جلسه 6- بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات در جستجو

چگونه میتوان از سودآور بودن تبلیغات در جستجو مطمئن شد؟ یا چگونه میتوان هزینه بید (bid) مناسبی برای کلیدواژه ها در تبلیغات در جستجو انتخاب کرد؟ بهینه‌سازی شاخص‌های تبلیغات در جستجو امکان بهینه‌سازی کمپین ها را می‌دهد.

زمان مطالعه : 20 دقیقه

۸ مهر ۱۳۹۸

جلسه 2 – مدل قیمت‌گذاری Usage-based و Tiered چیست؟

در این پست، به بررسی دو مدل قیمت‌گذاری usage-based و tiered پرداخته می‌شود و مزایا و معایب استفاده از هر مدل به صورت کامل توضیح داده می‌شود.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۳۱ شهریور ۱۳۹۸

اصول تولید محتوا در اینستاگرام مارکتینگ

در جلسه گذشته درباره استراتژی استفاده از هشتگ در اینستاگرام صحبت کردیم و به طور کامل به لزوم…

زمان مطالعه : 6 دقیقه

۱۶ شهریور ۱۳۹۸

جلسه 5- انتخاب بهترین کلیدواژه‌ها برای کمپین‌ تبلیغات در جستجو

در این پست، عوامل و معیارهای موثر بر انتخاب کلیدواژه‌ها برای کمپین‌های تبلیغات سرچ ادز و چگونگی انتخاب کلیدواژه‌ها به صورت کامل توضیح داده شده است.

زمان مطالعه : 13 دقیقه

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

جلسه 1- مدل قیمت گذاری Flat Rate چیست؟

در این پست به توضیح اینکه مدل و استراتژی قیمت گذاری چیست و چه تفاوتی با هم دارند پرداخته شده است و اولین شیوه‌ی قیمت گذاری به نام مدل قیمت گذاری تک نرخی توضیح داده شده است.

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۳ شهریور ۱۳۹۸

جلسه 4- شاخص‌ های کلیدی (KPI) برای سنجش عملکرد کمپین‌های تبلیغات در جستجو

در این پست، درباره شاخص‌ های کلیدی تبلیغات سرچ ادز صحبت میکنیم. انتخاب شاخص‌های مناسب و رصد همزمان آنها به شما کمک می‌کند تا بتوانید دید بهتری نسب به کمپین‌های خود داشته باشید و در نهایت، با آنالیز و مقایسه آنها می‌توانید عملکرد کمپین‌های خود را بهینه‌سازی کنید.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۷ مرداد ۱۳۹۸

جلسه 3- تبلیغات در جستجوی بازار برای توسعه‌دهندگان ایرانی

در این جلسه درباره کافه بازار، شرایط و پیش‌نیازهای استفاده از سرچ ادز کافه بازار و داشبورد تبلیغات سرچ ادز کافه بازار صحبت شده و هر بخش به صوت کامل توضیح داده شده است.

زمان مطالعه : 13 دقیقه

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.