learning

۱۶ شهریور ۱۳۹۸

جلسه 5- انتخاب بهترین کلیدواژه‌ها برای کمپین‌ تبلیغات در جستجو

در این پست، عوامل و معیارهای موثر بر انتخاب کلیدواژه‌ها برای کمپین‌های تبلیغات سرچ ادز و چگونگی انتخاب کلیدواژه‌ها به صورت کامل توضیح داده شده است.

زمان مطالعه : 13 دقیقه

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

جلسه 1- مدل قیمت گذاری Flat Rate چیست؟

در این پست به توضیح اینکه مدل و استراتژی قیمت گذاری چیست و چه تفاوتی با هم دارند پرداخته شده است و اولین شیوه‌ی قیمت گذاری به نام مدل قیمت گذاری تک نرخی توضیح داده شده است.

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۳ شهریور ۱۳۹۸

جلسه 4- شاخص‌ های کلیدی (KPI) برای سنجش عملکرد کمپین‌های تبلیغات در جستجو

در این پست، درباره شاخص‌ های کلیدی تبلیغات سرچ ادز صحبت میکنیم. انتخاب شاخص‌های مناسب و رصد همزمان آنها به شما کمک می‌کند تا بتوانید دید بهتری نسب به کمپین‌های خود داشته باشید و در نهایت، با آنالیز و مقایسه آنها می‌توانید عملکرد کمپین‌های خود را بهینه‌سازی کنید.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۷ مرداد ۱۳۹۸

جلسه 3- تبلیغات در جستجوی بازار برای توسعه‌دهندگان ایرانی

در این جلسه درباره کافه بازار، شرایط و پیش‌نیازهای استفاده از سرچ ادز کافه بازار و داشبورد تبلیغات سرچ ادز کافه بازار صحبت شده و هر بخش به صوت کامل توضیح داده شده است.

زمان مطالعه : 13 دقیقه

۲۲ مرداد ۱۳۹۸

استراتژی استفاده از هشتگ در اینستاگرام

در جلسه گذشته بلوک اینستاگرام مارکتینگ درباره استراتژی برای اینستاگرام مارکتینگ صحبت کردیم. در این جلسه می‌خواهیم درباره…

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۹ مرداد ۱۳۹۸

جلسه 2- تبلیغات در جستجو یا سرچ ادز در پلی استورها چگونه کار می‌کند؟

در این پست، درباره چگونه کار کردن تبلیغات سرچ ادز یا تبلیغات در جستجو اپ استورهای مختلف صحبت کنیم و همچنین، انواع کمپین‌های تبلیغات سرچ ادز را توضیح می‌دهیم. 

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲ مرداد ۱۳۹۸

جلسه 1 – تبلیغات در جستجو یا سرچ ادز و ضرورت استفاده از آن در دنیای اپ مارکتینگ

همانطور که در بلوک آموزشی اپ مارکتینگ نیز توضیح داده شد، ساخت و توسعه یک اپلیکیشن تنها نیمی…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۳ تیر ۱۳۹۸

انتشار و تبلیغ محتوای ویدئویی

در این پست، درباره مراحل انتشار ویدئو ، مناسب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در ایران و روش‌های تبلیغ محتوای ویدئویی صحبت می‌شود. بسیاری از بازاریابان این مرحله را نادیده می‌گیرند.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۱۵ تیر ۱۳۹۸

8 گام اساسی در تدوین استراتژی اینستاگرام مارکتینگ

در جلسه چهارم از بلوک اینستاگرام مارکتینگ به تدوین استراتژی برای فعالیت در اینستاگرام خواهیم پرداخت. اینستاگرام تنها…

زمان مطالعه : 16دقیقه