learning

۲۹ خرداد ۱۳۹۷

ساختار تیم محتوا – جلسه 13 بازاریابی محتوا

جلسه سیزدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره ساختار تیم محتوا و خصوصیات اعضای آن در شرکت‌های مختلف صحبت می‌کنیم. تیم محتوا در شرکت‌های مختلف بسته به اهداف کسب‌وکار، اندازه شرکت، میزان درآمد سالیانه، دارای ساختارهای متفاوتی هستند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۲۲ خرداد ۱۳۹۷

تقلب‌ در نصب اپلیکیشن‌ های موبایل – جلسه 12 بازاریابی اپلیکیشن

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره تقلب‌های موبایلی و به خصوص تقلب‌هایی که در نصب اپلیکیشن‌ها اتفاق می‌افتد توضیح می‌دهیم. گام اول برای مقابله و مبارزه با نصب‌های موبایل، شناخت روش‌های مختلف آن است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۱ خرداد ۱۳۹۷

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب – جلسه 12 بازاریابی محتوا

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره پرسونای مخاطب، ضرورت ایجاد آن و روش‌های جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد آن صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۷ خرداد ۱۳۹۷

KPI های ضروری در محتوا و ابزارهای سنجش آن – جلسه 11 بازاریابی محتوا

جلسه یازدهم: در این جلسه از بازاریابی محتوا، درباره شاخص‌ها و ابزارهای کلیدی مورد نیاز برای سنجش عملکرد محتواهای مختلف صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۱ خرداد ۱۳۹۷

مفهوم مدل Topic Cluster در استراتژی محتوا – جلسه 10 بازاریابی محتوا

جلسه دهم: در این ویدئو، مفهوم مدل جدید Topic Cluster توضیح داده می شود. این مدل، بهترین روش برای تولید محتوا است که بیشترین میزان ترافیک را برای وب سایت ایجاد می کند و باعث بهبود رتبه بندی در موتورهای جستجو می شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

خطاهای ذاتی در پلتفرم‌های attribution – جلسه 11 بازاریابی اپلیکیشن

جلسه یازدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره خطا های ذاتی و اختلافاتی که بین نتایج attribution های مختلف وجود دارد، صحبت می‌کنیم و دلایل به وجود آمدن این خطا ها را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

راهکارهای تبلیغ محتوا – جلسه 9 بازاریابی محتوا

در جلسه قبل، درباره اهمیت بازنویسی محتوا، ضرورت استفاده از این تکنیک و روش‌های مختلف اجرای آن صحبت…

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

بازآفرینی محتوا – جلسه 8 بازاریابی محتوا

جلسه هشتم: در این جلسه، درباره تکنیک بازآفرینی محتوا، ضرورت انجام آن و روش‌های انجام آن را توضیح می‌دهیم. بازآفرینی محتوا، به معنای تغییر فرمت محتواهای موجود و تولید محتواهای جدید بدون نیاز به صرف زمان زیاد است.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

معیارهای انتخاب Attribution – جلسه 10 بازاریابی اپلیکیشن

جلسه دهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی اپلیکیشن، درباره مهم‌ترین معیارهای انتخاب پلتفرم attribution صحبت می‌کنیم. با اطلاع از این معیارها، می‌توانید بر اساس نیازها و اهداف اپلیکیشن خود، بهترین تصمیم را بگیرید.

زمان مطالعه : 12 دقیقه