learning

۳ تیر ۱۳۹۸

آخرین جلسه هک رشد: مرحله ترنزیشن و مرحله رشد

در این جلسه که آخرین قسمت از دوره آموزش هک رشد است، قصد داریم درباره 2 مرحله آخر فاز رشد، یعنی مرحله ترنزیشن (transition) و مرحله رشد (growth) یا scale up صحبت کنیم.

زمان مطالعه : 42 دقیقه

۱ تیر ۱۳۹۸

نرخ تعامل (اینگیجمنت) چیست؟

جلسه گذشته بلوک اینستاگرام مارکتینگ به الگوریتم اختصاص داشت. همان‌طور که به خاطر دارید از عوامل موثر بر…

زمان مطالعه : 20 دقیقه

۲۲ خرداد ۱۳۹۸

الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می‌کند و راه‌های سازگاری با آن چیست؟

در جلسه گذشته درباره مزایای بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی صحبت کردیم. این جلسه از کالج تپسل به…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۰ خرداد ۱۳۹۸

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

با توجه به نقش موثر شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام در رشد کسب‌وکارها، در این بلوک از یادگیری…

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۸ خرداد ۱۳۹۸

گام‌های ساخت ویدئو در بازاریابی ویدئویی – بخش دوم

در این جلسه، 6 گام نهایی ساخت ویدئو که شامل فراهم کردن استودیو، آماده کردن بازیگر ویدئو، منظم کردن ویدئوهای ضبط شده، ویرایش و ابزارهای ویرایش ویدئو، انتخاب موسیقی مناسب و صداگذاری است، توضیح داده شده است. خواندن این پست قبل از آغاز فرایند ساخت ویدئو ضروری است.

زمان مطالعه : 17 دقیقه

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

گام‌های ساخت ویدئو در بازاریابی ویدئویی – بخش اول

اگر قصد ساخت ویدئو دارید، این پست را بخوانید. برای تولید یک ویدئو، 8 گام لازم است؛ که در این جلسه، اقدامات قبل از تولید ویدئو و 3 گام ابتدایی که شامل نوشتن سناریو، فراهم کردن دوربین و تنظیمات دوربین است، گفته می‌شود.

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۱ اسفند ۱۳۹۷

ترکشن مارکتینگ در مراحل رشد چیست؟ جلسه 5

در اولین مرحله از رشد، 19 کانال جذب که در چارچوب bullseye مطرح شده را توضیح می‌دهیم. هر استارتاپی باید بر اساس نوع کسب‌وکار، اهداف و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارند، تعدادی از این کانال‌ها را برای مرحله جذب در نظر بگیرند.

زمان مطالعه : 20 دقیقه

۱۷ بهمن ۱۳۹۷

17 نوع ویدئو مارکتینگ در مراحل مختلف قیف بازاریابی

ویدئوهایی که در بازاریابی استفاده می‌‌شود، منحصر به تیزرهای تبلیغاتی نمی‌شود. برای انتخاب بهترین نوع ویدئو، باید به سفر مشتری و موقعیت کاربر در هر مرحله از قیف بازاریابی توجه داشته باشید. در این پست، انواع ویدئو بر اساس قیف بازاریابی توضیح داده می‌شود و نمونه‌های خارجی از ویدئوها نیز ارائه می‌شود.

زمان مطالعه : 25 دقیقه

۲۶ دی ۱۳۹۷

همخوانی محصول و بازار و تأثیر آن بر هک رشد-جلسه چهارم

در جلسه قبل درباره قیف ناب بازاریابی و lean marketing صحبت کردیم. در جلسه چهارم از دوره هک رشد…

زمان مطالعه : 10 دقیقه