بلوک های یادگیری

در هر بلوک اکادمی، مطالب آموزشی دنباله‌دار، براساس طرح درسی مشخص، پیرامون یک مهارت قرار داده می‌شوند. مهم نیست چه زمانی وارد بلوک شوید، در هر لحظه می‌توانید یادگیری را از جلسه اول آغاز کنید. در بلوک‌های فعال آموزش همچنان ادامه دارد و در بلوک‌های غیرفعال، طرح درس تکمیل شده است.

بلاگ اکادمی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ به شما کمک می‌کند تا با دریافت انواع محتواهای به‌روز، در جریان دنیای دیجیتال مارکتینگ باشید. در دسته‌بندی‌های زیر می‌توانید مطالب متنوعی را در قالب‌های مختلف محتوایی مشاهده و مطالعه کنید.

تازه‌های دیجیتال مارکتینگ

در این قسمت می توانید آخرین مطالب منتشرشده اکادمی دیجیتال مارکتینگ تپسل در بلاگ را ببینید.

۲۶ فروردین ۱۳۹۸

عامل موثر بر موفقیت اپلیکیشن فوتبالی چیست؟

اپلیکیشن فوتبالی، یک مرجع خبری به روز از آخرین تحولات فوتبال ایران و جهان است که به کاربران…

زمان مطالعه : 11 دقیقه

۲۱ فروردین ۱۳۹۸

منفورترین تبلیغات دیجیتال از دیدگاه کاربران کدامند؟

بدست آوردن نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالاتر از تبلیغات دیجیتال، اصلی‌ترین هدف برندها و آژانس‌های تبلیغاتی است. اگر…

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۶ فروردین ۱۳۹۸

برترین مقالات کالج تپسل در سال ۹۷

از هر کسب‌وکار یا دیجیتال مارکتری بپرسید، می‌گوید سال ۹۷، سال سختی برای استارتاپ‌ها، کسب‌‌وکارها و دیجیتال مارکترها…

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۷ اسفند ۱۳۹۷

اینفوگرافیک برترین شیوه های بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای B2B

تاثیرگذاری چشمگیر بر مخاطبان و دستیابی به ROI بالا، باعث شده تا بازاریابی محتوا به یکی از محبوب‌ترین…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۱۸ اسفند ۱۳۹۷

چگونه با لغو نصب (Uninstall) اپلیکیشن‌ توسط کاربران مقابله کنیم؟

افزایش تعداد نصب اپلیکیشن، تنها نیمی از راه موفقیت شما در توسعه اپلیکیشن است؛ حفظ آن نصب‌ها، شاید…

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۱ اسفند ۱۳۹۷

چگونگی پیاده سازی تبلیغات بینابینی در تبلیغات درون برنامه ای

با توجه به افزایش روزافزون تعداد تلفن‌های هوشمند در جهان و ایران، اهمیت تبلیغاتی موبایلی نیز بیشتر شده…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۴ اسفند ۱۳۹۷

مصاحبه با بازی کلماتیک: بازی‌ ایرانی در زمینه حدس کلمه

اپلیکیشن کلماتیک، یکی از بازی‌های ایرانی در زمینه حدس کلمه است که توانسته است از طریق گیم‌پلی ساده…

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۷ بهمن ۱۳۹۷

چگونه باید نصب‌های حاصل از اینفلوئنسر مارکتینگ را شمارش کرد؟

اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که این روزها مورد استقبال شدید کسب‌وکارها و…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۱۷ بهمن ۱۳۹۷

برای شروع یک استارتاپ موفق چه شاخص هایی لازم است ؟

  به عنوان کارآفرین برای شروع و راه اندازی یک استارتاپ ، درنظر گرفتن یک سری شاخص ها…

زمان مطالعه : 4 دقیقه