بلوک های یادگیری

در هر بلوک اکادمی، مطالب آموزشی دنباله‌دار، براساس طرح درسی مشخص، پیرامون یک مهارت قرار داده می‌شوند. مهم نیست چه زمانی وارد بلوک شوید، در هر لحظه می‌توانید یادگیری را از جلسه اول آغاز کنید. در بلوک‌های فعال آموزش همچنان ادامه دارد و در بلوک‌های غیرفعال، طرح درس تکمیل شده است.

بلاگ اکادمی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ به شما کمک می‌کند تا با دریافت انواع محتواهای به‌روز، در جریان دنیای دیجیتال مارکتینگ باشید. در دسته‌بندی‌های زیر می‌توانید مطالب متنوعی را در قالب‌های مختلف محتوایی مشاهده و مطالعه کنید.

تازه‌های دیجیتال مارکتینگ

در این قسمت می توانید آخرین مطالب منتشرشده اکادمی دیجیتال مارکتینگ تپسل در بلاگ را ببینید.

۲۱ آذر ۱۳۹۷

مفاهیم، روش ها و مراحل تحقیقات بازار

امروزه با وجود رقابت در صنایع مختلف، مشتریان بیشترین قدرت را در تصمیم‌گیری خرید دارند. می دانیم مشتریان…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۱۸ آذر ۱۳۹۷

اینفوگرافیک سیر تحول تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی در سال‌های اخیر تحولات گسترده‌ای را تجربه کرده است. بازاریابان موبایلی در گذشته تنها به ازای…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۱۳ آذر ۱۳۹۷

فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال کالج تپسل

امروزه، «بازاریابی دیجیتال» یا «دیجیتال مارکتینگ» به عنوان یک تخصص مستقل مورد مطالعه قرار گرفته است. دیجیتال مارکتینگ،…

زمان مطالعه : 180 دقیقه

۱۰ آذر ۱۳۹۷

مصاحبه با اپلیکیشن آمیرزا

اپلیکیشن آمیرزا، یکی از محبوب‌ترین و پر مخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی است. این اپلیکیشن در حال حاضر بیش از…

زمان مطالعه : 1 ساعت

۳۰ آبان ۱۳۹۷

چرا کمپین‌های بلک فرایدی جذاب است؟

برای متخصصین مارکتینگ و فعالان حوزه تبلیغات هر اتفاقی در تقویم یک فرصت برای جذب مشتری و کاربر…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۲۷ آبان ۱۳۹۷

معرفی ۲۰ کتاب تبلیغات و برندینگ

واقعیت این است که مستقل از کیفیت محصول و یا ناب بودن ایده کسب‌وکار، اگر محصولتان را به‌درستی…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۲۳ آبان ۱۳۹۷

۸ استراتژی برتر برای بازاریابی اینترنتی

در این نوشتار ضمن تعریف بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی و تفاوت آن با دیجیتال مارکتینگ، ۸ استراتژی…

زمان مطالعه : 4 دقیقه

۲۰ آبان ۱۳۹۷

کمپین ۳۶۰ درجه چیست؟ نمونه های موفق بازاریابی ۳۶۰ درجه

در این نوشتار ضمن تعریف بازاریابی ۳۶۰، نکات مهم مربوط به پیاده‌سازی کمپین ۳۶۰ درجه را در بازاریابی…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۱۴ آبان ۱۳۹۷

بازاریابی، تاریخچه و تعاریف از نگاه بزرگان

 امروزه بازاریابی بر اساس تنوع مخاطبین و کسب‌وکارها بسیار گسترده و پیچیده‌تر شده و از قرن‌های گذشته تابه‌حال…

زمان مطالعه : 6 دقیقه