بلوک های یادگیری

در هر بلوک اکادمی، مطالب آموزشی دنباله‌دار، براساس طرح درسی مشخص، پیرامون یک مهارت قرار داده می‌شوند. مهم نیست چه زمانی وارد بلوک شوید، در هر لحظه می‌توانید یادگیری را از جلسه اول آغاز کنید. در بلوک‌های فعال آموزش همچنان ادامه دارد و در بلوک‌های غیرفعال، طرح درس تکمیل شده است.

بلاگ اکادمی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ به شما کمک می‌کند تا با دریافت انواع محتواهای به‌روز، در جریان دنیای دیجیتال مارکتینگ باشید. در دسته‌بندی‌های زیر می‌توانید مطالب متنوعی را در قالب‌های مختلف محتوایی مشاهده و مطالعه کنید.

تازه‌های دیجیتال مارکتینگ

در این قسمت می توانید آخرین مطالب منتشرشده اکادمی دیجیتال مارکتینگ تپسل در بلاگ را ببینید.

26 مهر 1400

آماری از بازاریابی ویدئویی در سال ۲۰۲۱

اگر صاحب یک کسب‌وکار یا مدیر بازاریابی و به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، باید بازاریابی ویدئویی…

زمان مطالعه : ۵ دقیقه

10 مهر 1400

نکات کاربردی در زمان‌بندی محتواهای ویدیویی

شما چقدر با جمله بازاریابی ویدیویی آشنا هستید؟ آیا می‌دانستید که تبلیغات ویدیویی یک راه عالی برای برقراری…

زمان مطالعه : ۳ دقیقه

6 مهر 1400

چگونه می‌توان با یک استراتژی بازاریابی مشتری‌محور به موفقیت رسید؟

می‌دانید که «مشتری» در موفقیت استراتژیک شما نقش اساسی دارد. هرکاری که شما یا سازمانتان انجام می‌دهید باید…

زمان مطالعه : ۱۰ دقیقه

17 شهریور 1400

اشتباه‌های رایج در نوشتن Ad Copy گوگل؛ بخوانید، بدانید، تکرار نکنید!

وقتی در مسیر یادگیری هستیم، بی‌برو برگرد، اشتباه هم می‌کنیم. در واقع، اگر اشتباه نکنیم یعنی هرگز چیز…

زمان مطالعه : ۸ دقیقه

9 شهریور 1400

گزارشی درباره دستمزد اینفلوئنسرها در سال ۲۰۲۱

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که صاحبان کسب‌وکار از کارشناسان تبلیغات می‌پرسند این است که در کمپین‌های خود باید…

زمان مطالعه : ۱۵ دقیقه

30 مرداد 1400

۶ مرحله از چرخه عمر محصول

تاکنون مواجهه نوجوانان امروزی با آرشیو CDهای قدیمی را دیده‌اید؟ برای آن‌ها که در سایت‌های پخش موسیقی در…

زمان مطالعه : ۱۶ دقیقه

25 مرداد 1400

آشنایی با ۴ تکنیک بازاریابی محتوایی ویژه کسب‌وکارهای B2B

بازاریابی اینترنتی در طول سال‌های اخیر، تغییرات قابل توجهی داشته است.شما دیگر متخصصان بازاریابی آنلاینی را که از…

زمان مطالعه : ۱۰ دقیقه

18 مرداد 1400

هرآنچه لازم است درباره مبانی بخش‌بندی کاربران بدانید

بخش‌بندی بازار یک فرآیند قدرتمند است زیرا مخاطبان شما را به گروه‌های مختلف دسته‌بندی می‌کند و شما می‌توانید…

زمان مطالعه : ۷ دقیقه

4 مرداد 1400

گزارش سالانه ۹۹ تپسل

برای صاحبان کسب‌وکارها و اپلیکیشن‌ها که به دنبال بهینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی و یا راه‌های کسب درآمد از آن…

زمان مطالعه : ۳ دقیقه

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.