بلوک های یادگیری

در هر بلوک اکادمی، مطالب آموزشی دنباله‌دار، براساس طرح درسی مشخص، پیرامون یک مهارت قرار داده می‌شوند. مهم نیست چه زمانی وارد بلوک شوید، در هر لحظه می‌توانید یادگیری را از جلسه اول آغاز کنید. در بلوک‌های فعال آموزش همچنان ادامه دارد و در بلوک‌های غیرفعال، طرح درس تکمیل شده است.

بلاگ اکادمی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ به شما کمک می‌کند تا با دریافت انواع محتواهای به‌روز، در جریان دنیای دیجیتال مارکتینگ باشید. در دسته‌بندی‌های زیر می‌توانید مطالب متنوعی را در قالب‌های مختلف محتوایی مشاهده و مطالعه کنید.

تازه‌های دیجیتال مارکتینگ

در این قسمت می توانید آخرین مطالب منتشرشده اکادمی دیجیتال مارکتینگ تپسل در بلاگ را ببینید.

۱۷ مهر ۱۳۹۸

مصاحبه با اپلیکیشن هواشناس

هواشناس نرم افزاری است که با استفاده از روشهای کاملا متفاوت اقدام به ارائه گزارش آب و هوا…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۱۷ مهر ۱۳۹۸

ترندهای تبلیغات درون برنامه در سال ۲۰۲۰

همان‌طور که در چندین سال اخیر گفته شده، مردم روز به روز بیشتر به تلفن‌های هوشمند روی می‌‌آوردند…

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۹ مهر ۱۳۹۸

مصاحبه با مهسا رحیمی، اینفلوئنسر موفق اینستاگرام

این روزها بسیاری از برندهای برای تبلیغ کسب‌وکار خود به سراغ اینفلوئنسر مارکتینگ می‌روند. این روش، یکی از…

زمان مطالعه : 27 دقیقه

۷ مهر ۱۳۹۸

تپسل پلاس، کسب درآمد دلاری برای توسعه‌دهندگان ایرانی

تپسل پلاس، سرویسی است که اخیراً توسط پلتفرم تپسل به توسعه‌دهندگان ایرانی پیشنهاد شده است. در این سرویس،توسعه‌دهندگان…

زمان مطالعه : 37 دقیقه

۳۱ شهریور ۱۳۹۸

omnichannel چیست و چه مزایایی دارد؟

استفاده از کانال‌های بازاریابی از گذشته تا کنون دستخوش تغییر و تحولات بسیاری قرار گرفته است. با پیشرفت…

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

گزارش سالانه شبکه تبلیغات آنلاین مدیااد (تیر ۹۷ تا تیر ۹۸)

گزارش پیش رو، اولین گزارشی است که توسط شبکه تبلیغات آنلاین مدیااد ارائه می‌شود. در این گزارش، آمار…

زمان مطالعه : 20 دقیقه

۲۰ شهریور ۱۳۹۸

۸ اشتباه عجیب در شبکه های اجتماعی

قصد دارم در این مطلب راجع به اشتباهاتی که بیشتر کسب و کارها در شبکه های اجتماعی‌شان انجام…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۶ شهریور ۱۳۹۸

تپسل و کافه بازار؛ شروع یک همکاری بزرگ در سال ۹۸

رویداد کافه بازار در تاریخ ۴ شهریور ۹۸ با حضور توسعه‌دهندگان ایرانی، مدیران کسب‌و‌کارهای اینترنتی و مدیران بازاریابی…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۳ شهریور ۱۳۹۸

بهینه‌سازی کمپین تبلیغات: کدام پارامترها را اندازه بگیریم؟

وقتی یک کمپین تبلیغات آنلاین را آغاز (Run) می‌کنید، کار شما تمام نشده است. در واقع می‌توانیم بگوییم…

زمان مطالعه : ۷ دقیقه

100 درصد درآمد تبلیغات برای شما