بلوک های یادگیری

در هر بلوک اکادمی، مطالب آموزشی دنباله‌دار، براساس طرح درسی مشخص، پیرامون یک مهارت قرار داده می‌شوند. مهم نیست چه زمانی وارد بلوک شوید، در هر لحظه می‌توانید یادگیری را از جلسه اول آغاز کنید. در بلوک‌های فعال آموزش همچنان ادامه دارد و در بلوک‌های غیرفعال، طرح درس تکمیل شده است.

آخرین اخبار کالج تپسل

آخرین اخبار و رویدادهای کالج تپسل را دنبال کنید

بلاگ اکادمی دیجیتال مارکتینگ

بلاگ به شما کمک می‌کند تا با دریافت انواع محتواهای به‌روز، در جریان دنیای دیجیتال مارکتینگ باشید. در دسته‌بندی‌های زیر می‌توانید مطالب متنوعی را در قالب‌های مختلف محتوایی مشاهده و مطالعه کنید.

تازه‌های دیجیتال مارکتینگ

در این قسمت می توانید آخرین مطالب منتشرشده اکادمی دیجیتال مارکتینگ تپسل در بلاگ را ببینید.

۲ شهریور ۱۳۹۸

28 راهکار برای افزایش ترافیک وب سایت

در هر صنعتی که فعالیت می کنید باید به این موضوع توجه کنید که اولین قدم در استراتژی…

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۳۰ مرداد ۱۳۹۸

اسکرین شات در اپ‌استور: ۶ ترفند اپلیکیشن‌های معروف!

وقتی به سینما می‌روید تا یک فیلم جذاب و هیجان‌انگیز ببینید، چه چیزی به شما کمک می‌کند تا…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۲۳ مرداد ۱۳۹۸

مصاحبه با بازی کالر کراش (Color Crush)

در این پست می‌خواهیم داستان موفقیت یکی از توسعه‌دهندگان ایرانی را در قالب مصاحبه بیان کنیم. بازی کالر…

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۱۴ مرداد ۱۳۹۸

مفهوم UTM و پارامترهای مهم آن

در این مطلب قصد دارم درمورد UTM، پارامترها و مزیت استفاده از آن در تبلیغات آنلاین صحبت کنم….

زمان مطالعه : 4 دقیقه

۶ مرداد ۱۳۹۸

گزارش جامع تپسل در سال 1397

گزارش جامع که برای اولین بار توسط شبکه هوشمند تبلیغات موبایلی تپسل منتشر میشود، آمار و ارقام تبلیغات…

زمان مطالعه : 20 دقیقه

۵ مرداد ۱۳۹۸

مصاحبه با علی سلطانی، مدیر محصول متریکس

متریکس ، یک پلتفرم آنالیز موبایل مارکتینگ ایرانی است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است…

زمان مطالعه : 60 دقیقه

۱ مرداد ۱۳۹۸

کلاهبرداری فیشینگ چیست؟ و انواع فیشینگ در جهان

در این مطلب می‌خواهیم درباره‌ی فیشینگ، انواع آن ، فرآیند رخ دادن فیشینگ ، راه های مقابله با…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۶ تیر ۱۳۹۸

Ad Mediation چیست و چرا صاحبان اپلیکیشن باید از آن استفاده کنند؟

در این مقاله قصد دارم در مورد مفهوم Ad Mediation، اهمیت و چگونگی کارکرد آن و اینکه چرا…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۱۸ تیر ۱۳۹۸

تکنولوژی تبلیغات دیجیتال؛ از رسانه تا برند

از گذشته تبلیغ کردن به معنای رساندن پیام یک برند (کالا یا خدمات) از طریق یک کانال مشخص…

زمان مطالعه : 10 دقیقه